PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie dac oferte pracy?

  • 11. Data: 2004-09-01 13:13:18
    Temat: Re: gdzie dac oferte pracy?
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Dobra, to Ty sobie będziesz czytał moderowane i zachwycał się ogonkami,
    > a Ci co szukają pracy bedą czytali niemoderowane.
    > To jest najlepsze wyjście moim zdaniem(2 grupy z ofertami).
    > Niech się wypowie więcej osób żeby można było zebrać popaprcie i założyć
    > "p.p.o.niemoderowana".

    HMM !!! Jednak zdarza sie i bledne kodowanie :))))))

  • 12. Data: 2004-09-01 13:17:27
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    jimmij napisał(a):

    > Niech się wypowie więcej osób żeby można było zebrać popaprcie i
    > założyć "p.p.o.niemoderowana".

    nie ma sensu. TS tego nie zatwierdzi, wniosek jeszcze wczesniej
    przepadnie glosami na NIE.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 13. Data: 2004-09-01 13:25:28
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    "Rob59" <R...@g...pl> writes:

    > HMM !!! Jednak zdarza sie i bledne kodowanie :))))))
    No widzisz, a jednak udalo Ci sie przeczytac i zrozumiec informacje,
    wiec po jakiego grzyba wywalac zle zakodowane?????

    Przyklad ogloszenia:
    "Zatrudni? krawcow? z okolic Poznania na pó? etatu. tel.123456"

    Takie ogloszenie nie spelnia wiekszosci punktow z FAQ, a jak ktos
    jest krawcowa, to na pewno sie bardzo z niego ucieszy!!!!!

    --
    I live in the land of imagination

  • 14. Data: 2004-09-01 14:16:55
    Od: "Andrzej" <i...@g...pl>

    SoPolTrad <s...@s...com> napisał(a):

    > Witam
    > Nie chce uruchamiac watku nt. moderowania PPO, prosze o informacje gdzie
    > moge wywiesic oferte PILNA pracy tak, by pojawiala sie od razu i byla
    > dostepna dla szerokiego grona osob.
    > Zazwyczaj szukam tlumaczy, ostatnio oferta, ktora nie przeszla przez
    > absurdalne sito, dotyczyla operatora DTP, czyli praca zdalna / Internet
    > itp., jednym slowem propozycje wprost idealne dla PPO, wiec szukam czegos
    > maksymalnie zblizonego do PPO, ale bez maniakow na strazy czystosci...
    > Gdzie sie oglaszac?
    > Maciek Marchewczyk

    Witam serdecznie,
    powstaje serwis z ogloszeniami o pracy zdalnej pod adresem:
    http://www.telepraca.net
    Mozna tam oglaszac sie bezplatnie, ogloszenie jest wystawiane od razu bez
    zadnych opoznien. Musi tylko byc zgodne z regulaminem serwisu.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 15. Data: 2004-09-01 14:55:09
    Od: "aRT" <asalacin@NO_(lubie)_SPAMo2.pl>

    Ale jalowa ta dyskusja. Miedzy innymi przez takie dyskusje mamy w Polsce
    syf.
    Prawdopodobnie czlowiek, ktory moderuje grupe i nie puszcza postow czuje
    sie jak bog. Moze o czyms decydowac, na temat jego dzialalnosci
    dyskutuje sie na forum publicznym czesto krytykujac. A on przeciez chce
    dobrze wiec musi prowadzic samotna krucjate. Znam ten typ i podejrzewam,
    ze nie tylko ja.

    A nie mozna puszczac wszystkich ofert blokujac tylko tych, ktore sa
    bezwzglednie nie na temat(np. ktos pomylil grupe)? Prawdopodobnie nie
    mozna, bo przeciez KODOWANIE jest najwazniejsze.

  • 16. Data: 2004-09-01 16:13:04
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2004 13:14:27 +0200, Michal <m...@p...net> napisał:

    > za?ó?my
    >>

    > Wystarczy podarowac sobie punkt zwiazany z kodowaniem.

    Napisalem do pana Surmacza maila w tej sprawie ( powolalem sie na
    wypowiedz moderatora, ze konsultowal sprawe z p. Suramczem i jest to
    niemozliwe) - ze planuje przeprowadzic glosowanie w znianie punktu FAQ
    zwiazanego z kodowaniem, i czy ma w tej kwestii jakis ktegoryczny zakaz,
    czy by nie ingerowal, jesli punkt w glosowaniu zostalby przeglosowany.

    W odpowiedzi "ani czesc ani pocaluj mnie w dupe".
    W zwiazku nie wiem, czy jest jakakolwiek szansa na likwidacje kontroli
    kodowania przez moderatora , mimo, ze na przyklad na rowniez moderowana
    pl.news.admin moderator wpuszcza posty w jakims niesamowitym kodaowaniu z
    samymi krzakami, i tam jakos nikt nie protestuje w sprawie czystosciu
    polskiego usenetu.
    Przeglosujemy likwidacje punktu z FAQ ...i co dalej?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 17. Data: 2004-09-01 16:26:05
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> writes:

    > Przeglosujemy likwidacje punktu z FAQ ...i co dalej?

    Ale samo kodowanie nie zalatwi problemu. Ten caly FAQ jest do bani!
    Nazwa firmy, rodzaj umowy, wymagania itd... po co?
    jak ktos chce zatrudnic murarza na 3 miesiace to przeciez nie bedzie
    pisal "wymagana biegla znajomosc kladzenia cegiel" a murarz ma gdzies
    czy firma nazywa sie "czerwony kapturek" czy "zielona gaska" oraz czy
    bedzie zatrudniony na umowe o dzielo czy umowe zlecenie. Co za roznica!

    Ten faq jest pisany tak, ze glownie maja szanse przechodzic posty pisane
    przez informatykow dla informatykow i to tych z gornej polki(zreszta to
    widac), a obecnie duzo ludzi korzysta z internetu nie bedac informatykami!!!

    pozdrawiam i nadal zachecam do p.p.o.niemoderowana

    --
    I live in the land of imagination

  • 18. Data: 2004-09-01 17:09:35
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdnon2hi4iukdk@krzysztofc...

    > Napisalem do pana Surmacza maila w tej sprawie ( powolalem sie na

    > W odpowiedzi "ani czesc ani pocaluj mnie w dupe".

    Noooooo...

    Sigurd

  • 19. Data: 2004-09-01 17:29:29
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdnr9jwi4iukdk@krzysztofc...

    > Wiesz, jesli pisze do czlowieka z konta imiennego, podpisuje sie
    > imieniem i nazwiskiem i podaje w stopce link do swoich stron, na
    > potwierdzenie, ze to faktycznie ja a nie "nick" udajacy nazwisko, oraz
    > informuje, ze ktos powolal sie na jego wypowiedz, to elementarna
    > uprzejmosc nakazywalaby chociazby odpowiedziec jednym zdaniem" pan
    > Maciuszko przekazal juz moja opinie" czy cos podobnego.
    > Przyczyna moze byc okres urlopowy? Moze jeszcze dostane odpowiedz,
    > chociazby negatywna.

    Jak dostaniesz, to się pochwal ;)

    Sigurd "a teraz koniec tarzania się, wracamy do pracy"

  • 20. Data: 2004-09-01 17:30:45
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>