PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie dac oferte pracy?

  • 21. Data: 2004-09-01 18:03:08
    Temat: Re: gdzie dac oferte pracy?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Sigurd "a teraz koniec tarzania się, wracamy do pracy"

    ROTFL :)

    --
    Wojciech Bańcer

  • 22. Data: 2004-09-02 05:11:44
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 1 wrzesień (środa) 2004, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem aRT w wiadomości <news:ch4ns1$51$1@atlantis.news.tpi.pl>
    napisał/a:

    > Prawdopodobnie czlowiek, ktory moderuje grupe i nie puszcza postow czuje
    > sie jak bog. Moze o czyms decydowac, na temat jego dzialalnosci
    > dyskutuje sie na forum publicznym czesto krytykujac. A on przeciez chce
    > dobrze wiec musi prowadzic samotna krucjate. Znam ten typ i podejrzewam,
    > ze nie tylko ja.

    Ale juz dostales certyfikat, ze zaliczyles kurs "Psychologia dla opornych"
    ?

    > A nie mozna puszczac wszystkich ofert blokujac tylko tych, ktore sa
    > bezwzglednie nie na temat(np. ktos pomylil grupe)? Prawdopodobnie nie
    > mozna, bo przeciez KODOWANIE jest najwazniejsze.

    Usenet to przywilej, nie prawo. Nie podoba sie masz dwa wyjscia: wyjsc lub
    pisac RFD na temat zdjecia moderowania/zalozenia nowej grupy.

    Ja tez sie oflaguje, o! Jeszcze nie widzialem ogloszenia z mojej branzy
    przez te 2-3 lata lurkania na ppo. To skandal, pewnie moderator je trzyma w
    szufladzie.
    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 23. Data: 2004-09-02 07:05:44
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ch4d7g$p2r$1@news.mm.pl> =?iso-8859-2?Q?Tomasz_'motto'_Motyli=F1ski?=
    <m...@w...pl> writes:
    >From: =?iso-8859-2?Q?Tomasz_'motto'_Motyli=F1ski?= <m...@w...pl>
    >Subject: Re: gdzie dac oferte pracy?
    >Date: Wed, 1 Sep 2004 13:52:10 +0200

    >BZDURA! Akurat kodowania bym nie odpuszczał (może zacznijmy jeździć po
    >ulicach lewą stroną? :P) tak jak i kilku innych fundamentalnych zasad.

    Czlowieku! Jesli ktos szuka "informatyka" to znaczy, ze jest niekumaty i
    potrzebuje pomocy fachowca. Jak jest niekumaty to moze poslac trefnego maila
    bez kodowan i pl-literek i to ma byc powodem odrzucenia mozliwosci pracy dla
    kogos poszukujacego?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 24. Data: 2004-09-02 11:49:16
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > No widzisz, a jednak udalo Ci sie przeczytac i zrozumiec informacje,
    > wiec po jakiego grzyba wywalac zle zakodowane?????

    Alez ja zgadzam sie z Toba. Walic kodowanie :)

  • 25. Data: 2004-09-02 12:00:58
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    "Rob59" <R...@g...pl> writes:

    > Alez ja zgadzam sie z Toba. Walic kodowanie :)
    No tom siem cieszem. Tak bardzo, że se nawet sam ustawiłem jedyne słuszne
    iso-bleble-2.

    --
    I live in the land of imagination

  • 26. Data: 2004-09-07 06:02:34
    Od: "Anulka" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'motto' Motyliński" <m...@w...pl> napisał
    > Co do samego kodowania, to można by było zrobić skrypt
    > przekładający je na właściwe.

    Wlasnie...a co sie stalo z formularzem na stronie www (bo byl takowy
    kiedys) ?
    Podobno przez niego przechodzilo wiekszosc ogloszen niemal
    automatycznie a problem kodowania rozwiazywal sie sam.

    Anulka

  • 27. Data: 2004-09-08 15:56:22
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Anulka wrote:
    > Wlasnie...a co sie stalo z formularzem na stronie www (bo byl takowy
    > kiedys) ?

    Nic się nie stało. Cały czas istnieje, tylko nie wiedzieć czemu ciągle
    niewiele osób, które bardzo chcą by ich ogłoszenie się ukazało a nie
    potrafią skonfigurować czytnika czy przeczytać FAQ, z niego korzysta.

    http://42.pl/ppo/

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 28. Data: 2004-09-08 16:52:05
    Od: "Anulka" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał

> [...]
    > niewiele osób, które bardzo chcą by ich ogłoszenie się ukazało a nie
    > potrafią skonfigurować czytnika czy przeczytać FAQ, z niego

    A czy adresu tej strony z formularzem nie mozna umiescic w FAQ?
    Bo w tej chwili opcja wyslania ogloszenia poprzez formularz nie jest
    nawet wymieniona w FAQ ( ani na stronach do ktorych FAQ odsyla). Wiec
    skad ktos trafiajacy tu po raz pierwszy ma wiedziec?

    Pozdrawiam,
    Anulka