PracaGrupypl.praca.dyskusje › "frycowe"

  • 41. Data: 2006-05-20 21:22:29
    Temat: Re: "frycowe"
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > student ma dostac projekt sam bo sam ma go zrobic i z tego jest roliczany
    > to jest nalepszy sposob sprawdzenia go ale tylko sprawdzenia, nie jest to
    > zaden projekt na zamowienie bo nikt nigdy o zdrowych zmyslach nie zleci
    > tego osobie bez doswiadczenia !!!

    I na podstawie takiego projektu wykonanego "na sucho" właściciel firmy ma
    podjąć decyzję o zastąpieniu kierownika z 5-letnim stażem jakimś studentem,
    co postulujesz w tej dyskusji? Dobre:-)

    pozdr
    zasiu

  • 42. Data: 2006-05-20 21:27:04
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a ty od razu ze ma to byc projekt z zewnatrz taki ktory ktos komus zlecil

    chodzilo mi projekt probny lub nawet namiastke czegos co mozna nazwac
    projektem

    chodzi o weryfikacje ktora moze potrwac nawet 2-3 godziny przy sprawnym
    pytajacym
    wystarczy wziasc przykladowy projekt i popytac sie paru rzeczy
    a wedlug pana dlaczego tak sie robi?
    a czy mozna to inaczej zrobic?
    a jak pan by to zaprojektowal?

    i od razu widac czy ktos sie orirntuje czy tez nie

    a jezeli ktos uwaza ze 5 lat doswiadczenia rowna sie prawu do bycia
    kierownikiem to juz jego indywidualna sprawa
    chodzi o kwestie profesjonalnego podejscia do tego co sie robi

    chyba lepiej poswiecic 1 dzien na rozmowe z przyszlym projektantem, niz
    weryfikowac go 3 miesiace przydzielajac go do projektu zleconego z zewnatrz

  • 43. Data: 2006-05-20 21:28:13
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    przeciez ja konczylem ten sam kierunek co ty

  • 44. Data: 2006-05-20 21:29:16
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    i bylem na tym samym roku co ty
    kojarze cie z widzenia

  • 45. Data: 2006-05-20 21:31:09
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    hehe

    nie napisalem ze studencia ma zastapic tego kierownika tylko zeby przy
    kazdym awansie nastepowala weryfikacja tego czego sie pracownik nauczyl i
    tego co wie
    :]

  • 46. Data: 2006-05-22 05:48:43
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 20 May 2006 23:31:09 +0200, użyszkodnik "zasit" <z...@w...pl>
    napisał:

    > nie napisalem ze studencia ma zastapic tego kierownika tylko zeby przy
    > kazdym awansie nastepowala weryfikacja tego czego sie pracownik nauczyl i
    > tego co wie
    > :]

    a kto ma weryfikować ???

    pozatym ktos z 5 letnim stażem ma nieatpliwą zalete wobec studenciny
    świeżo po studiach - jest sprawdzoni i wiadomo co można po nim
    oczekiwać, zaś "świetnie przygotowany" absolwent jest obrczony
    ryzykiem ze za 2 miesiące powie "to ja jade do Irlandii myć kible za 3
    razy tyle zamiast kisić się w kraju"

    --
    futszaK
    601061867

  • 47. Data: 2006-05-22 08:32:05
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a kto ma weryfikowac?

    chodzi o weryfikacje ktora moze potrwac nawet 2-3 godziny przy sprawnym
    pytajacym

    ktos odpowiedzialny za rekrutacje moze to byc jakis glowny kierownik

    zaś "świetnie przygotowany" absolwent jest obrczony
    ryzykiem ze za 2 miesiące powie "to ja jade do Irlandii myć kible za 3
    razy tyle zamiast kisić się w kraju"

    i co w tym zlego? chce to niech jedzie, skoro pracodawca nie moze go tutaj
    zatrzymac to taki czlowiek wybiera to co wedlug niego najlepsze

    :]

  • 48. Data: 2006-05-22 09:34:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 22 May 2006 10:32:05 +0200, użyszkodnik "zasit" <z...@w...pl>
    napisał:

    > chodzi o weryfikacje ktora moze potrwac nawet 2-3 godziny przy sprawnym
    > pytajacym

    ja po 10 minutach lektury Twoich postów stwierdzam że się nie nadajesz
    bo nie potrafisz nauczyć się poprawnego (czyli takiego jak wszyscy
    robią na usenecie) cytowania przedmówców, a pomimo zwracania Ci uwagi
    nadal robisz swoje

    praca na stanowisku inteligentniejszym od kopacza rowów pod
    światłowody wymaga ciągłego samoedukowania się a Ty spawiasz wrażenie
    odpornego na wiedze, zadufanego w sobie studencika któremu się wydaje
    że pozjadał wszystkie rozumy

    > ktos odpowiedzialny za rekrutacje moze to byc jakis glowny kierownik

    tak, główny kierownik będzie przeprowadzał rekrutacje i podejmował
    decyzje kto zostanie głównym kierownikiem

    zrozum że trzon polskiej gospodarki to sa małe firmy gdzie jest
    własciciel, ewentualnie jakis kierownik (a niekiedy wlasciciel jest
    kierownikiem) i ewentualnie ktoś jeszcze

    > i co w tym zlego?

    to w tym złego że nie można na takim człowieku polegać

    >chce to niech jedzie, skoro pracodawca nie moze go tutaj
    > zatrzymac to taki czlowiek wybiera to co wedlug niego najlepsze

    pracodawca działa w określonych realiach rynkowych, tak jak pracownik
    nie musi pracować do końca życia u jednego pracodawcy tak pracodawca
    nie musi organizować konkursów i wychodzi z założenia że jak pracownik
    popracuje kilka lat i się sprawdzi to dostanie awans, chce szybciej
    awansować to niech założy własną firme i zarabia miliony

  • 49. Data: 2006-05-22 10:19:39
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu zasit porozsypywal nastepujace haczki:
    > i co w tym zlego? chce to niech jedzie, skoro pracodawca nie moze go tutaj
    > zatrzymac to taki czlowiek wybiera to co wedlug niego najlepsze
    Ale jest ryzyko ze najpierw ucieknie byly kierownik, ktory mial
    doswiadczenie a za 2-3 m-ce ucieknie nowy kierownik - abwolwent. i tym
    sposobem firma zostanie bez kierownika
    Mala prosba - moglbys stosowac jakies znaki zeby oznaczyc cytowany
    tekst? Naprawde ciezko sie czyta Twoje posty, bo nie wiadomo gdzie cytat
    a gdzie Twoja wypowiedz
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl