PracaGrupypl.praca.dyskusje › "frycowe"

  • 51. Data: 2006-05-22 13:35:45
    Temat: Re: "frycowe"
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 22 May 2006 13:57:27 +0200, użyszkodnik "zasit" <z...@w...pl>
    napisał:

    > oj futrzaczku nie jestem studentem
    > :]

    może jesteś z tych niedowartościowanych naukowców którzy chcą dorobić
    na prowadzeniu "egzaminów sprawdzających" w firmach ??? :P

    --
    futszaK
    601061867

  • 52. Data: 2006-05-22 13:41:27
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    oj futrzaczku rowniez nie jestem naukowcem
    :]
    zgaduj zgadula?
    uprzedzony jestes do naukowcow czy tez studenciakow?

  • 53. Data: 2006-05-22 17:01:47
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On Mon, 22 May 2006 13:57:27 +0200, zasit wrote:

    > oj futrzaczku nie jestem studentem
    > :]

    A zacząłeś już pracę?

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

  • 54. Data: 2006-05-22 18:02:55
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    zgaduj zgadula?

  • 55. Data: 2006-05-22 19:05:17
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On Mon, 22 May 2006 20:02:55 +0200, zasit wrote:

    > zgaduj zgadula?

    Nie. Po prostu chcę mieć jakiś pogląd na to, co twoje przekonania mają
    wspólnego z rzeczywistością...

  • 56. Data: 2006-05-22 19:20:53
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no wlasnie maja i to duzo
    przyklad podany z praktyki
    P.S
    nie jestem tym studentem

  • 57. Data: 2006-05-22 19:46:47
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On Sat, 20 May 2006 23:29:16 +0200, zasit wrote:

    > i bylem na tym samym roku co ty
    > kojarze cie z widzenia

    Ja ciebie nie, aczkolwiek wygooglałem nawet to, że w DS9 mieszkałeś ;>

  • 58. Data: 2006-05-22 20:10:20
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no ladnie
    ale w DS9 tylko na wakacje