PracaGrupypl.praca.dyskusje › e-learning

  • 1. Data: 2003-08-27 11:18:20
    Temat: e-learning
    Od: kongos <k...@k...chip.pl>

    Mam pytanie. Nie jestem w temacie i mam nadzieje, ze ktos tu moze
    podpowie. Jakie sa stawki za nauke przez net dla wykladowcow oraz ile
    mozna wziac za opracowanie materialow do prowadzenia takich kursow?
    Pozdrawiam
    kongos

  • 2. Data: 2003-08-27 11:40:10
    Temat: Re: e-learning
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    nie ma stawe za takie uslugi. prawie wszystko jest "krojone na miare" w
    zwiazku z czym cene ustala sie indywidualnie.

    Uzytkownik "kongos" <k...@k...chip.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-08-27 13:25:28
    Od: kongos <k...@k...chip.pl>

    > nie ma stawe za takie uslugi. prawie wszystko jest "krojone na miare" w
    > zwiazku z czym cene ustala sie indywidualnie.
    Wiem ale dostalem propozycje pracy i mam podac swoja stawke. nie wiem
    ile zawolac aby nie bylo za duzo ale tez nie za malo...

  • 4. Data: 2003-08-28 20:34:58
    Temat: Odp: e-learning
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    U?ytkownik kongos <k...@k...chip.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisa?:3...@n...vogel.pl...
    > Wiem ale dostalem propozycje pracy i mam podac swoja stawke. nie
    wiem
    > ile zawolac aby nie bylo za duzo ale tez nie za malo...

    W takich indywidualnych sytuacjach polecano juz tu kalkulacje
    przyblizona:
    Szacujemy ile godzin pochlonie ta robota
    Szacujemy koszty dodatkowe (np. dojazdy, dodatkowe
    podreczniki/oprogramowanie)
    Szacujemy ile jest warta jedna nasza roboczogodzina do wyboru
    brutto/netto
    Proste obliczenia i szacowana kwota gotowa.

    Z moich doswiadczen wynika, ze z reguly zanizam liczbe godzin, prawie
    nie uwzgledniam kosztów dodatkowych, dostaje zawalu przy próbie
    oszacowania wartosci 1 rbg wlasnej, obcinam w dól koncówki szacowania
    i jeszcze mam kiepskie samopoczucie ze licze za drogo. Zleceniodawca
    najczesciej klepal kwote bez mrugniecia okiem i zostawalem z
    przeczuciem, ze znowu dalem sie [biiiiiip] :-)))

    Zawsze ogarniala mnie ponura zazdrosc wobec gosci, którzy umieli
    lepiej wycenic swoja prace i jeszcze to obronic :(

    pozdrowionka
    zairazki

  • 5. Data: 2003-08-29 08:09:46
    Temat: Re: Re: e-learning
    Od: kongos <k...@k...chip.pl>

    zairazki napisał:
    > Zawsze ogarniala mnie ponura zazdrosc wobec gosci, którzy umieli
    > lepiej wycenic swoja prace i jeszcze to obronic :(
    no wlasnie mam taki problem :( nie chce przedobrzyc ale nie chce tez
    robic za darmoche...

  • 6. Data: 2003-08-29 08:34:36
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    kongos <k...@k...chip.pl> writes:

    > no wlasnie mam taki problem :( nie chce przedobrzyc ale nie chce tez
    > robic za darmoche...

    Policz sobie koszty wlasne, rzc jakas cene - zawsze przeciez mozna
    negocjowac, prawda?

    dlaczego wy ludzie sie tak strasznie boicie negocjowania placy? od
    tego sie nie umiera.

    poza tym, na wlasnych bledach sie uczysz. jak krzykniesz za duzo, i
    paru pracodawcow sie po kolei zniecheci, to powiesz mniej i w koncu
    sie ktorys zgodzi.

    rusz sam glowa, pomysl i nie boj sie probowac.

    BTW: a przykladowe place w gaz wybie dziale praca sprawdzales? a na
    innych serwisach o pracy?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net