eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › druk RP7
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2003-02-06 09:10:10
    Temat: druk RP7
    Od: "MS" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam...
    pojawiłam sie na grupie kilka dni temu pytajac o druk RP 7, zgodnie z Waszymi
    sugestiami poprosilam bylego pracodawce o wystawienie tegoz druku. ..i o
    dziwo wystawił bez żadnego "ale". Teraz mam nastepujace pytanie. Czy na
    wystawionym przez niego papierze powinno byc rozbicie na zasadzie...tyle
    dostalam do "reki", tyle kasy przekazał na ZUS..itd. Na zaswiadczeniu jakim
    dostalam jest tylko pozycja "roczne zarobki" i na tym sie kończy. nie ma
    nawet słowa o kwocie jaka przekazał do ZUSu..ale moze tak musi to wygladać??
    Z drugiej strony jesli jest to zaswiadczenie dla ZUSu to wydaje mi sie ze
    powinna byc wyszczegolniona kwota przekazana na skladki ZUS...A moze jednak
    sie mysle??? Prosze ponownie o rade...
    Pozdrawiam
    Marta

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-02-06 11:20:10
    Temat: Re: druk RP7
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam...
    Trudno się wypowiadać nie wiedząc za jaki okres pracy masz wystawione Rp 7,
    jeżeli jest wystawione na orginalnym druku, to powinnaś mieć kilka kolumn ale
    nie wszystkie wypełnione.Powinnaś mieć wypełniony Twój przychód za posczegółne
    lat ( rok ),oraz kwotę ( kwoty ) rocznego przeciętnego wynagrodzenia
    ogłoszonego za dany rok i oblicony procentowy stosunek Twojego wynagrodzenia za
    poszczególne lata ( rok ) do przeciętnego wynagrodzenia.W Rp 7 nie uwzględnia
    się ZUS.Cześć.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 3. Data: 2003-02-06 13:09:07
    Temat: Re: druk RP7
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    powinno byc:
    1. wynagrodzenie brutto
    2. zasilki chorobowe
    3. okresy zwolnien lekarskich

    Jean


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1