PracaGrupypl.praca.dyskusje › Połączenie spółek w jedną a umowa o pracę.

  • 1. Data: 2003-02-05 21:49:02
    Temat: Połączenie spółek w jedną a umowa o pracę.
    Od: "dzangiel" <d...@i...pl>

    Witam,

    mam taki przypadek proszę o wykładnię :

    ..zgodnie z art. 23' KP w wyniku połączenia spółki AAA ze spółką BBB z mocy
    prawa spółka BBB stanie się stroną w dotychczasowym z Panem stosunku pracy..
    ..w terminie jednego miesiąca od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia
    (31.01.2003 r.)
    może Pan bez wypowiedzenia, za siedmiodniowym uprzedzeniem, rozwiązać stosunek
    pracy.
    Rozwiązanie stosunku pracy w tym trybie powoduje dla Pani skutki, jakie przepisy
    prawa pracy wiążą z rozwiązaniem stosunku pracy przez pracodawcę za
    wypowiedzeniem.

    Mój standardowy okres wypowiedzenia to 3 miesiące.
    Czy z tego co wyżej napisane wynika, że można szybciej rozwiązać
    umowę o pracę niż te 3 miesiące ?
    (zakładam że nie ma mowy o porozumieniu stron)?

    z góry dzięki
    dzangiel

  • 2. Data: 2003-02-05 22:55:31
    Temat: Re: Połączenie spółek w jedną a umowa o pracę.
    Od: flyer <f...@g...pl>

    dzangiel wrote:

> [...]
    > Mój standardowy okres wypowiedzenia to 3 miesiące.
    > Czy z tego co wyżej napisane wynika, że można szybciej rozwiązać

    Tak, w ciagu 7 dni, w ciagu miesiaca. W moim przypadku firma chciala
    chyba naginac statystyke i wpisala mi w swiadectwo, ze zwolnil mnie
    pracodawca za wypowiedzeniem. Jezeli taka forma Ci nie odpowiada (bo
    jest bledna) masz prawo domagac sie poprawy swiadectwa. I uwazaj, zeby
    nikt nie probowal Ciebie "zastrzelic" z 52.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-02-07 16:54:23
    Od: "dzangiel" <d...@i...pl>

    Jaki jest ostatni dzień kiedy złożenie wypowiedzenia w tym trybie będzie
    skuteczne?
    Czy jest to 21 luty czy też 28 luty?
    dzangiel

  • 4. Data: 2003-02-08 16:01:38
    Od: "dzangiel" <d...@i...pl>

    > stosunek
    >
    > Jaki jest ostatni dzień kiedy złożenie wypowiedzenia w tym trybie będzie
    > skuteczne?
    > Czy jest to 21 luty czy też 28 luty?
    > dzangiel

    Czy naprawdę nikt nic nie wie?