PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontroler ruchu lotniczego

  • 1. Data: 2003-02-05 20:24:55
    Temat: Kontroler ruchu lotniczego
    Od: "Grzegorz Goli" <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Od pewnego czasu zafascynowalo mnie lotnictwo, a w szczegolnosci jeden z
    jego najwazniejszych czesci - kontrola ruchu lotniczego. Dowiedzialem sie
    juz co trzeba zrobic, zeby takim kontrolerem zostac, ale nie wiem z czym
    dokladnie wiaze sie ta praca i jak to wyglada w praktyce. I jakiego rzedu
    wynagrodzenia mozna sie spodziewac przy pracy na wiezy kontrolnej???
    Prosze o jakiekolwiek informacje na ten temat.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-02-05 20:55:36
    Temat: Re: Kontroler ruchu lotniczego
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Goli wrote:
> [...]
    > wyglada w praktyce. I jakiego rzedu wynagrodzenia mozna sie
    > spodziewac przy pracy na wiezy kontrolnej??? Prosze o jakiekolwiek

    eee to co to za fascynacja jak sie o zarpobki pytasz...

  • 3. Data: 2003-02-05 21:20:42
    Od: "Grzegorz Goli" <p...@p...onet.pl>

    > eee to co to za fascynacja jak sie o zarpobki pytasz...

    A co nie istnieja na tym swiecie ludzie, ktorzy robia to, co lubia i dobrze
    przy tym zarabiaja? Chyba zarobki maja znaczenie w tym co sie robi jak sie
    chce utrzymac nie tylko siebie. Wtedy hobby pozostaje tylko hobby, a
    zawodowo trzeba sie niestety zajac czyms innym. Taki swiat...

  • 4. Data: 2003-02-06 08:55:51
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    pl.rec.lotnictwo
    Jest tam ich co najmniej kilku :)

  • 5. Data: 2003-02-06 12:04:29
    Od: "tolo" <t...@w...pl>

    kolega pracuje we wrocku okolo 10.000 brutto