PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca kuriera

  • 1. Data: 2003-02-05 20:52:14
    Temat: Praca kuriera
    Od: "unkhas" <u...@w...pl>

    Witam grupowiczy,
    Potrzebuje waszej opinii na temat pracy kuriera w firmach kurierskich.
    Z tego co mi wiadomo to najczęściej zatrudniane są tam osoby prowadzące
    własną działalność z własnym samochodem. Firma oferuje szkolenie zakończone
    egzaminem uprawniającym do zawarcia umowy współpracy.
    Jestem ciekaw jakie są wasze opinie na temat takiej pracy. Jak taka praca
    wygląda w praktyce? Jakie są niebezpieczeństwa związane z takim typem
    współpracy? Jakie dochody może taka praca przynieść? Ile pieniędzy pochłonie
    własna działalność gospodarcza? itp.

    Będę bardzo wdzięczny za każdą poradę.
    unkhas

  • 2. Data: 2003-02-06 13:17:28
    Temat: Re: Praca kuriera
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    powiem tak zdziercy!!! czesto musisz podpisac weksle inblanco na pewna
    kwote- czyli poprawić ich płynnośc finansowa a samochod swoj zajeżdzisz!!!
    krzys