PracaGrupypl.praca.dyskusje › drugie studia a ulgi studenckie

  • 1. Data: 2003-06-04 07:06:47
    Temat: drugie studia a ulgi studenckie
    Od: "ebeetle" <e...@i...pl>

    mam pytanie:

    czy jesli zaczne drugie studia (tzn. ukoncze jedne i zaczne drugie),
    to wciaz przysluguja mi takie same ulgi, jak przy pierwszych studiach.
    chodzi mi o zwolnienie ze skladki ZUS w wypadku umowy-zlecenia oraz
    opieke medyczna ?

    piotrek

  • 2. Data: 2003-06-04 08:53:14
    Temat: Re: drugie studia a ulgi studenckie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ebeetle wrote:
> [...]
    studiach.
    > chodzi mi o zwolnienie ze skladki ZUS w wypadku umowy-zlecenia oraz

    do 26 roku zycia

  • 3. Data: 2003-06-04 09:55:57
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bbkbtp$kuu$1@news.onet.pl...
    > studiach.
    >
    > do 26 roku zycia

    a jak te 26 lat jest liczone??
    do roku w którym kończy sie 26 lat??
    do dnia w którym ma się 26 urodziny??

    dzięki za odpowiedź

  • 4. Data: 2003-06-04 11:34:41
    Od: "ebeetle" <e...@i...pl>

    > a jak te 26 lat jest liczone??
    > do roku w którym kończy sie 26 lat??
    > do dnia w którym ma się 26 urodziny??

    a w dniu w ktorym masz 26-te urodziny nie konczysz tym samym 26 lat ???
    bo sie pogubilem :)

  • 5. Data: 2003-06-04 17:24:53
    Od: "wierzba" <w...@N...pl>

> [...]
    > to wciaz przysluguja mi takie same ulgi, jak przy pierwszych studiach.
    > chodzi mi o zwolnienie ze skladki ZUS w wypadku umowy-zlecenia oraz

    Ja zaczelam drugie studia i korzystam z tych ulg, o ktorych piszesz :-) Wiec
    chyba przysluguja.
    Monika