PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytania na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2003-06-03 20:42:40
    Temat: Pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    Dzis znajomy byl na "rozmowie kwalifikacyjnej"
    a wlasciwie na testach z cyklu asessement center.
    Badali glownie kreatywnosc i umiejetnosc znajdowania
    ciekawych rozwiazan problemow.

    Kilka pytan zapamietal:
    np.

    PYTANIE 1

    Do ilu mozna zliczyc na palcach dwoch rak?

    PYTANIE 2

    Pewna firma produkuje frytki. W celu zapewnienia najlepszej
    jakosci frytki paczkowane sa tak,
    by suma dlugosci frytek w kazdej paczce byla taka sama.
    Podaj wzor na srednia dlugosci frytek jako jednostke przyjmujac
    dlugosc najdlozszej frytki.

    Ktos wie?

    Ja dawno tak debilnych pytan nie slyszalem :-)

    --
    FX
    f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-06-03 20:57:33
    Temat: Re: Pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Do ilu mozna zliczyc na palcach dwoch rak?

    Do nieskonczonosci

> [...]
    > by suma dlugosci frytek w kazdej paczce byla taka sama.
    > Podaj wzor na srednia dlugosci frytek jako jednostke przyjmujac

    1 Frytkometr = dlugosc najdluzszej
    Obliczyc sume dlugosci wszystkich w frytkometrach i podzielic przez ilosc.

    Zdalem ??? ;- )

    Pozdrawiam
    Serwisant81

    P.S
    Ja mialem pytanie co zrobic z lodziami ktore nie moga plywac,a firma wydala
    na nie caly majatek.

  • 3. Data: 2003-06-03 21:00:12
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbj18e$4nf$1@news.onet.pl>, FX wrote:
    > Do ilu mozna zliczyc na palcach dwoch rak?

    Ja tam potrafię dowolną liczbę ;)

> [...]
    > by suma dlugosci frytek w kazdej paczce byla taka sama.
    > Podaj wzor na srednia dlugosci frytek jako jednostke przyjmujac

    x - średnia długość frytki w paczce
    a - liczba najdłuższych frytek, które złożą się na sumę długości wszystkich
    frytek (nie musi być całkowita)
    n - liczba frytek w paczce

    x = (a*1)/n

    I co, źle? Dobrze jest ;) Jakie pytanie, taka odpowiedź. W zasadzie przy
    takim uszczegółowionym pytaniu można byłoby dać jeszcze prostszą
    odpowiedź:

    ;D
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki

  • 4. Data: 2003-06-03 21:01:39
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbj24j$ler$1@nemesis.news.tpi.pl>, Serwisant81 wrote:
    > P.S
    > Ja mialem pytanie co zrobic z lodziami ktore nie moga plywac,a firma wydala
    > na nie caly majatek.

    I co odpowiedziałeś? ;)

  • 5. Data: 2003-06-03 21:05:45
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    :

    > Ja tam potrafię dowolną liczbę ;)

    Na wszystkie pytania byly konkretne odpowiedzi.
    Na pierwsze odpowiedz brzmi: od 0 do 1023
    (skad ta liczba: mozna liczyc binarnie wiec 2^10-1=1023)

    Na drugie niestety znajomy nie pamietal odpowiedzi.

    FX

  • 6. Data: 2003-06-03 21:12:56
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbj2jq$88h$1@news.onet.pl>, FX wrote:

    > Na wszystkie pytania byly konkretne odpowiedzi.
    > Na pierwsze odpowiedz brzmi: od 0 do 1023
    > (skad ta liczba: mozna liczyc binarnie wiec 2^10-1=1023)

    I to jedyna poprawna odpowiedź? Ale młoty, rany boskie ;)

    Abstrahując od liczenia w nieskończoność pamiętająć ostatnią wielokrotność,
    można przecież liczyć trójkowo (chyba każdy potrafi zgiąć palec w połowie?
    :). Czwórkowo nieco trudniej, bo kciuk zgina się tylko raz, ale 4^8 * 3^2
    pewnie i tak wyjdzie lepiej niz 3^10 :)

    Kobiety ze sztucznymi pazurami mogą podwyższyć podstawę systemu o jeden :)

    Możemy też wszystko pomnożyć przez 4 jeśli uwzględnimy zginanie
    nadgarstków. :DDDDDDDD

  • 7. Data: 2003-06-03 21:14:02
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > x - średnia długość frytki w paczce
    > a - liczba najdłuższych frytek, które złożą się na sumę
    > długości wszystkich frytek (nie musi być całkowita)
> [...]

    Dziwne... jedna stała, a w rozwiązaniu nagle druga, która wtedy jest
    niewiadomą.
    Dziwne... zawsze myślałem, że cokolwiek *1 jest zawsze równe cokolwiek,
    a tu we wzorze nagle wkracza pewne skomplikowanie sytuacji, które
    chyba w zamyśle miało coś zmienić (a*1)?!
    Dziwne... liczba (!) najdłuższych frytek określa tu długość wszystkich
    frytek?! To coś jak: liczba mieszkańców Polski określa sumę przeżytych
    przez nich lat. Nawet, gdyby przyjąć, że chodzi nie o liczbę, ale o
    długości najdłuższych frytek, to i tak nie określają one sumy
    długości wszystkich frytek.

    Albo ja nie zrozumiałem, że to miał być żart (odpowiedź, nie pytanie:)
    albo nie rozumiem, co Ty tu poprawnego widzisz.

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 8. Data: 2003-06-03 21:26:10
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbj327$99h$1@news.onet.pl>, Macias wrote:

    > Dziwne... jedna stała, a w rozwiązaniu nagle druga, która wtedy jest
    > niewiadomą.

    No właśnie, bo tutaj brakuje danych! Masz jakiś pomysł na wzór bez
    dodatkowej stałej? Chętnie przeczytam. ;)

> [...]
    > chyba w zamyśle miało coś zmienić (a*1)?!
    > Dziwne... liczba (!) najdłuższych frytek określa tu długość wszystkich

    Nienienie, pomnożona przez 1, czyli jednostkę, czyli długość najdłuższej
    frytki! Jeśli suma długości frytek daje np. 14, najdłuższa frytka ma 4
    cm (i to jest tutaj naszą jednostką), to 3,5 takiej najdłuższej frytki
    daje sumę. Potem trzeba tylko podzielić przez liczbę frytek i mamy
    średnią długość.

    Dla jasności trzeba by tu zamiast 1 wprowadzić jakieś magiczne 'z' albo cuś
    ;)

  • 9. Data: 2003-06-03 21:51:26
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > PYTANIE 1
    >
    > Do ilu mozna zliczyc na palcach dwoch rak?

    To zalezy ile ktos ma palcow:))

    Swoja droga to balabym sie zatrudnic kogos, kto do liczenia uzywa paluchow.
    Bo albo dodaje w ten sposob 2 do 2 (to znaczy nieuk) albo ma awersje do
    kalkulatora (bez komentarza:))

    Aga

  • 10. Data: 2003-06-03 23:11:54
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 3 Jun 2003 23:05:45 +0200, "FX" <f...@p...onet.pl> wrote:

    >Na wszystkie pytania byly konkretne odpowiedzi.
    >Na pierwsze odpowiedz brzmi: od 0 do 1023
    >(skad ta liczba: mozna liczyc binarnie wiec 2^10-1=1023)

    Zydowscy kupcy potrafili (co poniektorzy moze nadal potrafia) pokazac na
    palcach i przeliczac dowolne kwoty - wykorzystywali te umiejetnosc gdy
    negocjowali z jakims klientem - miedzy soba porozumiewali sie na palcach.

    Kyniu

    --