PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje - telefon do bylego szefa

  • 1. Data: 2003-06-04 06:46:47
    Temat: Referencje - telefon do bylego szefa
    Od: "Lelepeta" <l...@p...onet.pl>

    Na rozmowie kwalifikcyjnej spotkalem sie z sytuacja, kiedy prezes porposil
    mnie o telefon do bylego szefa. Czy ma prawo o to prosic i dzwonic z
    pytaniem o moje wyniki w poprzedniej pracy? Czy taka praktyka jest
    powszechna?

  • 2. Data: 2003-06-04 06:48:12
    Temat: Re: Referencje - telefon do bylego szefa
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbk4gg$15i$1@news.onet.pl>, Lelepeta wrote:
> [...]
    > mnie o telefon do bylego szefa. Czy ma prawo o to prosic i dzwonic z
    > pytaniem o moje wyniki w poprzedniej pracy? Czy taka praktyka jest

    Jasne, a jak ma sprawdzić, jakim byłeś pracownikiem? :)

    Oczywiście masz prawo mu go nie podać.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - Carterem do Goeteborga za 950 zł / 2 tygodnie + wydatki

  • 3. Data: 2003-06-04 06:52:56
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "Lelepeta" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie o telefon do bylego szefa. Czy ma prawo o to prosic i dzwonic z
    > pytaniem o moje wyniki w poprzedniej pracy? Czy taka praktyka jest

    ja w jednej referencji mam wpisany numer do kadr ale do szefa to lekka
    przesada

  • 4. Data: 2003-06-04 07:47:58
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Lelepeta <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > mnie o telefon do bylego szefa. Czy ma prawo o to prosic i dzwonic z
    > pytaniem o moje wyniki w poprzedniej pracy? Czy taka praktyka jest

    Owszem, ale pod warunkiem, że ci o tym z góry powie i ty wyrazisz zgodę.
    Takie rozmowy (to znaczy kwalifikacyjne) mają charakter poufny - nie ma
    powodu, żeby wszyscy wiedzieli, że szukasz nowej pracy, jakiej i dlaczego.

  • 5. Data: 2003-06-04 09:31:49
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Damian" <...@j...pl> napisał w wiadomości

    > ja w jednej referencji mam wpisany numer do kadr ale do szefa to lekka
    > przesada

    To chyba zalezy, jakiej wielkosci firma, itp., bo nie zawsze "kadry" wiedza
    jakimi pracownikami sa wszystkie zatrudnione osoby...

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 6. Data: 2003-06-04 10:00:14
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Damian" <...@j...pl> wrote in news:bbk4qh$1ok$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > ja w jednej referencji mam wpisany numer do kadr ale do szefa to lekka
    > przesada

    Chyba sobie kpisz. Co kadry sa w stanie powiedziec o Twojej pracy ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-06-04 13:02:52
    Od: "ak" <j...@j...com>

    Tylko tyle ze tu pracowal ... pan X

  • 8. Data: 2003-06-04 15:52:55
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

    > "Damian" <...@j...pl> wrote in news:bbk4qh$1ok$1@news.onet.pl:
    > /ciach.../
    > Chyba sobie kpisz. Co kadry sa w stanie powiedziec o Twojej pracy ?

    że była? ;))

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest