PracaGrupypl.praca.dyskusjedoktor - stop dyskryminacji › Re: doktor - stop dyskryminacji
  • Data: 2006-08-08 17:10:57
    Temat: Re: doktor - stop dyskryminacji
    Od: ktos <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    doktorynka napisał(a):
    > Doktor:
    >

    > Mity co do doktora:
    >
    > - ze od razu chce dostac 2 tysiace na reke - wiekszosc z nas na
    > poczatku chce miec po prostu ZUS
    A czy ten ZUS to aby nie dlatego, ze doktor ten etat zamierza traktowac
    jako zlo konieczne/zrodlo ZUS-u a swoje cele/ambicje zawodowe i
    mozliwosci zarabiania widzi gdzie indziej: rozne fuchy oplacane na
    zasadzie umowy o dzielo sa mozliwe tylko wtedy gdy ktos inny placi ZUS

    > - ze czeka na niego praca na uczelni - zeby ja dostac, trzeba miec
    > szczescie albo znajomosci

    Nie widzialas nigdy narzekan zdesperowanych magistrow, 3 jezyki, dwa
    fakultety a nie chca ich przyjac na stanowiska na ktorym wymagane jest
    wyksztalcenie srednie (recepcja, przedstawiciel handlowy w FMCG...)?

    99% stanowisk nawet dla magistrow to przygoda intelektualna przez
    pierwsze 3 m-ce albo gdy firma zmienia technologie, dalej to juz tylko
    dzialalnosc wg schematu. Czy obawy, ze doktor zacznie na nia narzekac
    jako pierwszy nie sa uzasadnione?