PracaGrupypl.praca.dyskusjedoktor - stop dyskryminacji › Re: doktor - stop dyskryminacji
  • Data: 2006-08-09 07:17:38
    Temat: Re: doktor - stop dyskryminacji
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adressu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po czyjej stronie? Doktora? Sądząc po tym, co tu piszą osoby z
    > doktoratem,
    którym nie udaje się znaleźć pracy, to raczej oni mają kompleksy.

    ??

    Alez ja znalazlam prace :-) Wydaje mi sie tez, ze miec watpliwosci to
    rzecz naturalna i nie musza zaraz oznaczac kompleksow. Ruszylam te dyskusje,
    bo mialam okres ciszy w ofertach, a teraz znajomi finiszuja z dyplomami i
    chce im jakos pomoc. Ale dzieki Marek, Twoje uwagi sa bardzo konstruktywne.
    Przekaze dalej.
    I w ogole fajnie, ze Wy wszyscy wlaczyliscie sie w dyskusje, zawsze to
    inaczej, wiadomosci swieze i z roznych kompów :-)