PracaGrupypl.praca.dyskusjedoktor - stop dyskryminacji › Re: doktor - stop dyskryminacji
  • Data: 2006-08-09 08:47:58
    Temat: Re: doktor - stop dyskryminacji
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adressu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do doktoratu - są studia doktoranckie - wtedy dostaje się stypendium
    > (za
    > moich czasów wcale nie takie małe).

    Stypednium dostaje jakis procent doktorantow,
    u mnie bylo to 40%, a byl rok, ze nie dostal nikt

    Ewentualnie można pracować na uczelni
    > (np. jako asystent) i jednocześnie robić doktorat.

    Nie ma asystentury, skasowano ja w latach 90. Albo jestes doktorantem,
    albo masz etat (co na wiekszosci kierunkow graniczy z cudem)

    Można też pracować na
    > etat w jakimkolwiek innym miejscu, a doktorat robić "zaocznie" - wszystko
    > zależy od dziedziny i możliwości.

    Zaoczny doktorat (eksternistyczny) to pare tysiecy rocznie - takie sa
    stawki. Ale masz racje,
    wszystkoz alezy od dziedziny