PracaGrupypl.praca.dyskusjedoktor - stop dyskryminacji › Re: doktor - stop dyskryminacji
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: doktor - stop dyskryminacji
    Date: Tue, 08 Aug 2006 17:51:10 +0200

    Nixe napisał(a):

    > nauczyc.
    >
    > Daj Boże więcej w ten sposób myślących młodych ludzi rozpoczynających
    > karierę zawodową ;-)
    > Nie chodzi nawet o to, że chcesz pracować za darmo, ale że masz pokorę wobec
    > siebie i własnej (skromnej na początku) wiedzy i praktyki. To wbrew pozorom
    > naprawdę duży atut. Dużo większy, niż wysokie mniemanie o sobie, Bog wie
    > jakie wymagania, podczas, gdy tak naprawdę nie wie się nic i niewiele
    > potrafi.

    Wiesz, parę razy zlecałem coś ludziom którzy mówili że nie robią tego
    dla pieniędzy ... i teraz wiem że nigdy więcej takiego układu, bo
    wychodzi drożej niż jakbym zapłacił godziwą kasę za coś.

    Schemat jest generalnie taki, jest robota do zrobienia, nawiązuję
    kontakt z programistą, ustalam z nim kasę - dowiaduję się że on nie robi
    dla pieniędzy. Ok, i tak mam jakieś wyobrażenie ile jestem gotowy za to
    zapłacić, więc się umawiamy. Po jakimś czasie programista rezygnuje bo
    już się nauczył, lub doszedł do wniosku że go nie interesuje ta
    technologia, lub płaca jest dla niego za niska a o nierobieniu dla
    pieniędzy mówił żeby sprawić dobre wrażenie. A ja zostaję z rozgrzebanym
    projektem i terminem dyszącym na karku....

    p. m.