PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    From: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Date: Mon, 7 Feb 2005 08:56:44 +0100

    On 2005-02-07, Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:
    > "wiem jak to jest", wiem, że to ciężka praca. Nie mniej ciężka niż górnik,
    > hutnik, kolejarz...

    A skoro już o hutnikach mowa - wiem też coś o tym :) Nie wiem jak teraz,
    ale za czasów, gdy praktykowałem w przemyśle cięzkim (jakieś hmm, 10 lat
    temu) pamiętam, że standardowo hutnik pracuje w systemie "1/1" - pół roku
    zapieprza na odlewni, w pyle, ukropie itp., a na drugie pół roku znajduje
    mu się lżejszą robotę - jakieś biuro, magazyn, itp. - niekoniecznie
    "niefizyczną", ale w jak najbardziej ludzkich warunkach. Ale, na miłość
    Boską, nie wysyła się go na pół roku sponsorowanych wakacji!

    No, ale to co innego - sektor prywatny, tu się wydaje _własne_ pieniadze,
    a nie "wspólne czyli niczyje".

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH