PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???

  • 51. Data: 2006-09-15 02:08:54
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: sheer <s...@v...pl>

    szomiz wrote:
    > Programowanie to rzemioslo. I patrzac od strony mozliwosci
    > rozwoju jest tylko etapem kariery.

    wiem... a co w/g Ciebie jest następnym etapem?

    --
    sheer

  • 52. Data: 2006-09-15 02:19:43
    Od: sheer <s...@v...pl>

    Jakub Lisowski wrote:
    > Widać, że nie wiesz.

    ponownie prosze o konkrety - co robią na prowincji?
    nie mówię, że nic - od czegoś tu są
    tylko, że jakie sa proporcje tego co robią tu w stosunku do tego co robią w
    sercu swojego terenu?
    śmiem twierdzić, że te rzeczy tutejsze nie są nazbyt progresywne...

    --
    sheer

  • 53. Data: 2006-09-15 02:22:28
    Od: sheer <s...@v...pl>

    mbn wrote:
    > dobry argument wynaleźli już starożytni Fenicjanie.....

    a kto wynalazł 20% bezrobocie? (jeszcze nie tak dawno)

    --
    sheer

  • 54. Data: 2006-09-15 06:05:30
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    sheer wrote:

    > ale na to wystarcza "znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym
    > sowbodne czytanie dokumentacji"

    Czytanie dokumentacji to zaden rozwoj _naukowy_.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 55. Data: 2006-09-15 06:07:42
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    sheer wrote:

    > albo za wysokie
    >
    > polskie "normalne firmy" są zbyt mało kreatywne aby potrzebować ludzi z dużą
    > wiedzą

    Pochwal sie. Naprawde wszyscy Cie bardzo prosimy. Publiczne napisanie
    swoich kwalifikacji z zakresu IT nie jest chyba wstydliwa rzecza,
    zreszta i tak wystepujesz pod nickiem.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 56. Data: 2006-09-15 06:53:02
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 15 Sep 2006 03:56:39 +0200, użyszkodnik sheer
    <s...@v...pl> napisał:

    > albo za wysokie
    > polskie "normalne firmy" są zbyt mało kreatywne aby potrzebować ludzi z dużą
    > wiedzą

    co masz na mysli pisząc "zbyt mało kreatywne" ???

    mi sie ciagle wydaje ze pomysłów to my mamy tylko brakuje pieniędzy na
    ich realizacje

    --
    futszaK
    601061867

  • 57. Data: 2006-09-15 08:04:17
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 15 Sep 2006 03:54:02 +0200, sheer <s...@v...pl>
    w <eed07a$j03$2@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > masz na myśli tych parę słów typu "for, until, while, do, switch, fork,
    > catch, throw..." etc.?

    Nie, groszku.
    Jeżeli nigdy nie spotkałeś problemu, za którym musiałbyś googlać w
    Internecie, głównie po angielskojęzycznych stronach, oraz na studiach
    (jeżeli jakiekolwiek były) nie musiałeś korzystać z angielskojęzycznych
    podręczników, to to co poniżej.

    > no, tej zniewagi to już nie będę tolerował! ;)

    Oflaguj się, rozpłacz, splonkuj mnie, obraź się i idź do innej
    piaskownicy, wybierz dowolne, niekoniecznie jedno.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 58. Data: 2006-09-15 08:07:04
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 15 Sep 2006 04:04:33 +0200, sheer <s...@v...pl>
    w <eed0mk$3nn$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > ale Ty nie łapiesz ostro za samo "mięso" merytoryczne!
    > sama się do tego przyznajesz

    Mięso merytoryczne, to robią goście w Microsofcie i tym podobnych dużych
    firmach IT, które stać na utrzymywanie działów R&D, agencje rządowe typu
    NSA, albo ośrodki akademickie.

    > równie dobrze możnaby budować w Polsce karierę w dziedzinie techniki lotów
    > kosmicznych lub choćby konstruowania telfonów komórkowych nowej generacji!

    Akurat to drugie to widzę jak jadę do pracy. Jedna ulica nazywa się
    Tęczowa, a druga, której nie widzę, nazywa się Lotnicza.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 59. Data: 2006-09-15 11:54:42
    Od: mbn <m...@p...onet.pl>

    sheer napisał(a):

    > a kto wynalazł 20% bezrobocie? (jeszcze nie tak dawno)

    urzedasy ;)

  • 60. Data: 2006-09-15 16:27:31
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    sheer napisał(a):
    > ale Ty nie łapiesz ostro za samo "mięso" merytoryczne!
    > sama się do tego przyznajesz

    Do moich obowiazkow (aktualnych) nalezy zarowno projektowanie i nadzor
    nad wykonaniem, jak i sama implementacja. Jeszcze 1,5 roku temu bylam
    TYLKO programista PHP w Gemiusie.

    > owszem, można się wspinać po aspektach związanych z
    > zarządzaniem/menedżerstwem ale nie w "state of the art"!

    Wiesz, to jest naturalna kolej rzeczy. Jak jestes dobrym programista,
    to bedziesz szedl dalej. Nikt nie lubi patrzec jak sie zdolnosci
    marnuja. Jesli jestes dobrym programista, to zazwyczaj jestes dobrym
    analitykiem, co powoduje, ze coraz czesciej jestes zapraszany do
    projektowania aplikacji, ktore masz wykonac.

    > równie dobrze możnaby budować w Polsce karierę w dziedzinie techniki lotów
    > kosmicznych lub choćby konstruowania telfonów komórkowych nowej generacji!

    Na tym sie akurat nie znam :)

    > natomiast ludzie do rządzenia mają rację bytu i wśród buszmenów...

    Nie jestem do rzadzenia, jestem techniczna (z wysokimi kompetencjami
    spolecznymi) z duzym doswiadczeniem, ktore pracodawcy chca
    wykorzystywac nie do kodowania a do projektowania. Reszta idzie sama z
    siebie.

    Blondi