PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ??? › Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    From: "blondi" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Date: 15 Sep 2006 09:27:31 -0700

    sheer napisał(a):
    > ale Ty nie łapiesz ostro za samo "mięso" merytoryczne!
    > sama się do tego przyznajesz

    Do moich obowiazkow (aktualnych) nalezy zarowno projektowanie i nadzor
    nad wykonaniem, jak i sama implementacja. Jeszcze 1,5 roku temu bylam
    TYLKO programista PHP w Gemiusie.

    > owszem, można się wspinać po aspektach związanych z
    > zarządzaniem/menedżerstwem ale nie w "state of the art"!

    Wiesz, to jest naturalna kolej rzeczy. Jak jestes dobrym programista,
    to bedziesz szedl dalej. Nikt nie lubi patrzec jak sie zdolnosci
    marnuja. Jesli jestes dobrym programista, to zazwyczaj jestes dobrym
    analitykiem, co powoduje, ze coraz czesciej jestes zapraszany do
    projektowania aplikacji, ktore masz wykonac.

    > równie dobrze możnaby budować w Polsce karierę w dziedzinie techniki lotów
    > kosmicznych lub choćby konstruowania telfonów komórkowych nowej generacji!

    Na tym sie akurat nie znam :)

    > natomiast ludzie do rządzenia mają rację bytu i wśród buszmenów...

    Nie jestem do rzadzenia, jestem techniczna (z wysokimi kompetencjami
    spolecznymi) z duzym doswiadczeniem, ktore pracodawcy chca
    wykorzystywac nie do kodowania a do projektowania. Reszta idzie sama z
    siebie.

    Blondi