1. Data: 2006-09-11 17:15:25
Temat:gdzie szukać starych świadectw pracy ?
Od:"Cahir" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W 2001 spalił sie nam dom i moja Matka poszukuje
mozliwości odtworzenia starych dokumentów dotyczących
jej pracy. Oczywiście niektóre z tych zakładów nie
istnieją, inne zmieniły właścicieli etc/itd. Czy ktoś ma
doświadczenia w tego typu sprawie ? Podobno istnieje
gdzieś strona/urząd (?) gdzie można szukać pomocy.

--
pozdrówka

Cahir

2. Data: 2006-09-11 19:54:48
Temat:Re: gdzie szukać starych świadectw pracy ?
Od:robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Cahir napisał(a):
> [...]
> doświadczenia w tego typu sprawie ? Podobno istnieje
> gdzieś strona/urząd (?) gdzie można szukać pomocy.

Lokalny odzial Archiwum Panstwowego - powinni miec (teoretycznie) zasoby
danych osobowych z likwidowanych zakladow pracy.

--
pzdr
robbi

3. Data: 2006-09-11 21:22:20
Od:Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cahir napisał(a):
> [...]
> doświadczenia w tego typu sprawie ? Podobno istnieje
> gdzieś strona/urząd (?) gdzie można szukać pomocy.

Poczytaj tu:
http://www.zus.pl/niusy/dokokrw.htm

--
Kaja

4. Data: 2006-09-12 14:47:19
Od:"bizon" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cahir" napisał w wiadomości:
> [...]
> doświadczenia w tego typu sprawie ? Podobno istnieje
> gdzieś strona/urząd (?) gdzie można szukać pomocy.

na tej stronie mozesz znalezc informacje gdzie sa przechowywane dokumenty z
nieistniejacych juz zakladow:

5. Data: 2006-09-12 14:47:58
Od:"bizon" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialo mi sie linka :)