PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie szukać starych świadectw pracy ?

  • 1. Data: 2006-09-11 17:15:25
    Temat: gdzie szukać starych świadectw pracy ?
    Od: "Cahir" <c...@t...pl>

    Witam

    W 2001 spalił sie nam dom i moja Matka poszukuje
    mozliwości odtworzenia starych dokumentów dotyczących
    jej pracy. Oczywiście niektóre z tych zakładów nie
    istnieją, inne zmieniły właścicieli etc/itd. Czy ktoś ma
    doświadczenia w tego typu sprawie ? Podobno istnieje
    gdzieś strona/urząd (?) gdzie można szukać pomocy.

    --
    pozdrówka

    Cahir

  • 2. Data: 2006-09-11 19:54:48
    Temat: Re: gdzie szukać starych świadectw pracy ?
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Cahir napisał(a):
> [...]
    > doświadczenia w tego typu sprawie ? Podobno istnieje
    > gdzieś strona/urząd (?) gdzie można szukać pomocy.

    Lokalny odzial Archiwum Panstwowego - powinni miec (teoretycznie) zasoby
    danych osobowych z likwidowanych zakladow pracy.

    --
    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-09-11 21:22:20
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Cahir napisał(a):
> [...]
    > doświadczenia w tego typu sprawie ? Podobno istnieje
    > gdzieś strona/urząd (?) gdzie można szukać pomocy.

    Poczytaj tu:
    http://www.zus.pl/niusy/dokokrw.htm

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2006-09-12 14:47:19
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Cahir" napisał w wiadomości:
> [...]
    > doświadczenia w tego typu sprawie ? Podobno istnieje
    > gdzieś strona/urząd (?) gdzie można szukać pomocy.

    na tej stronie mozesz znalezc informacje gdzie sa przechowywane dokumenty z
    nieistniejacych juz zakladow:

  • 5. Data: 2006-09-12 14:47:58
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    zapomnialo mi sie linka :)