PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca IT w Irlandii lub Szkocji

  • 1. Data: 2006-09-11 20:41:43
    Temat: praca IT w Irlandii lub Szkocji
    Od: r...@g...com

    Witam, mieszkam obecnie w Szkocji i na samym poczatku dam rade uwazac
    prosze na BT bo firma raczej dlugawo dostarcza usluge do domu. W
    Szkocji przebywam juz miesiac szukam glownie pracy poprzez internet od
    tygodnia. Wysylam CV na stanowiska progrmistyczne i niestety nici,
    jestem swiezo po studiach, na ktorych w sumie duzo sie nauczylem i
    wiele projektow zrobilem w java i innych jezyka programowania. Z tego
    co widze to szybciej do mlodych programistow odzywaja sie firmy z
    Polski. Teraz rozpoczalem poszukiwania w Irlandii i jestem mile
    zaskoczony bo ludzi sie odzywaja. Reasumujac mlodzi programisci z
    Poslki - przejumujcie inicjatywe ;), bo metoda dzwonienia i wysylania
    CV nie dziala tak jak by mozna sie tego spodziewac, pozdrawiam desperat
    z wlkp. :)

  • 2. Data: 2006-09-12 06:16:34
    Temat: Re: praca IT w Irlandii lub Szkocji
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    r...@g...com wrote:
> [...]
    > wiele projektow zrobilem w java i innych jezyka programowania. Z tego
    > co widze to szybciej do mlodych programistow odzywaja sie firmy z

    w UK mają wzięcie ludzie z background'em naukowym

    w przeciwieństwie niestety do Polski

    --
    Sheer