PracaGrupypl.praca.dyskusje › czym sie różni

  • 11. Data: 2006-04-06 14:01:23
    Temat: Re: czym sie różni
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Nixe wrote:
    > "psd" <t...@o...pl> napisał

    > TYLKO i WYŁĄCZNIE wtedy gdy chodzi o przekazanie praw autorskich.
    > Zwykła umowa o dzieło to 20% KUP

    Gwoli scislosci - prawa autorskiego niegy nie mozna przekazac...
    Jedynie prawa majatkowe, autorem pozostaje sie juz do konca zycia jak
    sie cos stworzy :P

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2006-04-06 15:14:42
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Nixe napisał(a):
    > "kondi" <k...@g...pl> napisał

    > Nie, zwykła umowa to 20% kosztów uz. przych.
    >
    > M.

    no wlasnie tak mi sie wydawalo, dzieki za sprostowanie

  • 13. Data: 2006-04-06 18:27:26
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e136vj$suq$1@news.onet.pl>
    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Gwoli scislosci - prawa autorskiego niegy nie mozna przekazac...

    Tffuuu,_zachowanie_miało być.
    Nie wiem skąd mi się to przekazanie wzięło.
    Dzięki za sprostowanie :)

    --
    Nixe