PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy można przerwać staż absolwencki?

  • 21. Data: 2004-07-26 15:31:10
    Temat: Re: czy można przerwać staż absolwencki?
    Od: Anre <w...@p...fm>

    > Witam ponownie.
    > Problemów żadnych.
    > Pani nie powiedziała ile wyniosą koszty - powiedziała, że pismo przyjdzie do
    > domu. Przyszło. Było to świadectwo zakończenia stażu bez żadnych info o
    > kosztach. Żona jedzie w przyszły poniedziałek na wizytę do UP
    > (comiesięczną) - pewnie wtedy jej potrącą z "wypłaty". Według różnych info
    > uzyskanych tu i ówdzie jest to kwota rzędu 50 zł.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Andy

    witam

    moge wiedziec z jakiego miasta jestes.
    Bo ja z Gorzowa i umnie ( a przepisy sa wszedzie takie same przeciez)
    powiedziano mi ze bede musial oplacic wszystko badania + 450miesiecznie.

    To juz nie wiem powolywal sie pan moze na jakies przepisy?

  • 22. Data: 2004-07-27 08:51:17
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Bo ja z Gorzowa i umnie ( a przepisy sa wszedzie takie same przeciez)
    > powiedziano mi ze bede musial oplacic wszystko badania + 450miesiecznie.
    >
    > To juz nie wiem powolywal sie pan moze na jakies przepisy?

    na przepisy w ktorych jest zapis koszty szkolenia / stazu ;)
    a kosztami sa badania, kwestia dyskusyjna moga byc zwroty za dojazdy
    ale napewno nie stypendium ;)

    Jean