PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Date: 26 Dec 2002 02:57:43 GMT
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Podobnie jak np od 200 lat robi sie sedesy, uprawia ziemniaki (to juz
    > nawet dluzej, a rolnik to chyba nie jest jakis szczegolnie intratny
    > zawod), od wielu lat oczyszcza sie wode w filtrach miejskich itd. itd. Nie
    > przekonales mnie.

    A widzisz róznicę w 200 latach,a kilku tysiącach? Nie? Cóż, nie musisz
    być przekonany.

    > A co robiles na kolei? W starych normach nie bylo nic o 4 przewodach ale
    > ten temat uwazam za zamkniety.

    Elektromonterowałem tabor szynowy. Jak również pomocnikowałem
    maszyniście.

    > Ech naiwne mamy to spoleczenstwo obserwowac nie potrafia. Kurcze ja tez
    > frajer jestem, bo wierzyc mi sie nie chcialo w 89, ze jednak to wszystko
    > pierdyknie. gowniarz bylem, ale moi rodzice juz nie. A napewno mieli
    > wieksze pojecie o polityce i ekonomi niz przecietny hutnik. Ale coz nie
    > zauwazyl to teraz jego wina. Trza bylo na studia w latach
    > siedemdziesiatych a nie do huty. Swoja droga ciekawe co by bylo jakby
    > wtedy wszyscy na studia poszli. Przestan opowiadac utopie. I dlaczego ty
    > nie poszedles skoro na miejscu hutnika bys poszedl?

    POszedłem, poszedłem. Tylko jakoś tak się złożyło, że raz miejsc brakło,
    drugi raz kierunku zapomnieli w informatorze dac i trzech chętnych
    było...

    > Nie taki glupi. Jesli jest praca w ktorej sie moge rozwijac to
    > jasne, trzeba isc. Jesli nie i nie musze, to chyba na liberalny rozum mi
    > sie nie oplaca - i tak mysli duzo ludzi. Ja moge isc na razie do roboty w
    > na dowolne stanowisko zwiazane w jaki kolwiek sposob z moja branza za mala
    > kase, ale z nadzieja rozwoju. Do supermarketu, na sprzedawce, handlowca
    > sie po prostu nie nadaje.

    No to sie nie nadawaj i żryj trawę. Dzięki takim jak Ty w razie czego
    mam te parę złotych do zarobienia :>

    > demotywujaco. Ale zniesienie zasilkow spowoduje, ze ci ludzi znajda sie w
    > sytuacji, w ktorej nie maja szansy przezycia. Juz pisalem co sie wtedy

    Mają. Kto powiedział, że organizacje charytatywne nie moga działać?
    Działać mogą i to lepiej niż Państwo.

    > zeby bylo wiecej niz z zasilku). Trzeba nad tym myslec, ale nie da rady po
    > prostu zabrac.

    Zabrać zasiłek = dac pracę.
    --