PracaGrupypl.praca.dyskusje › błąd konta bankowego w Picie

  • 1. Data: 2005-04-05 06:30:37
    Temat: błąd konta bankowego w Picie
    Od: "arystosedes" <p...@g...pl>

    Czesc,

    Oczekuje zwrotu podatku. W Picie wpisalem swoj numer konta na które
    pieniądze miałyby przyjść. Problem w tym, że zapominając o tym fakcie po
    pewnym czasie zlikwidowalem swoje konto (utworzylem je w innym banku).
    Pytanie, czy urząd wyśle mi kaske do rąk własnych od razu, czy bedzie
    wysyłał pieniądze na nie istniejące konto?

    dzieki

  • 2. Data: 2005-04-05 06:33:07
    Temat: Re: błąd konta bankowego w Picie
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "arystosedes" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie, czy urząd wyśle mi kaske do rąk własnych od razu, czy bedzie
    > wysyłał pieniądze na nie istniejące konto?

    Wysle raz na konto (albo i nie) a gdy wroca wysle Ci poczta do domu.
    A co do nr konta, to wysilij aktualizcje NIP-3 di US i podaj nowy numer.

    m.

  • 3. Data: 2005-04-05 08:52:36
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 05 kwi 2005 w liście [news:d2tbes$jnp$1@inews.gazeta.pl] magia
    [m...@g...pl] napisał(a):

    > Wysle raz na konto (albo i nie) a gdy wroca wysle Ci poczta do
    > domu. A co do nr konta, to wysilij aktualizcje NIP-3 di US i podaj
    > nowy numer.

    I o ile ktoś kto wklepuje pity będzie w miarę rozgarnięty i wprowadzi
    nowe konto do systemu, to dostaniesz kasę w miarę szybko. Mi na ten
    przykład przelali kasę na konto, które podałem w NIP-3 w zeszłym roku,
    a w tym roku złożyłem aktualizację. Oczywiście przelali na konto
    zeszłoroczne. Całe szczęście, że jeszcze go nie zlikwidowałem, bo kasę
    zobaczyłbym "trochę" później.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 4. Data: 2005-04-05 10:01:00
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał w
    wiadomości

    > a w tym roku złożyłem aktualizację. Oczywiście przelali na konto
    > zeszłoroczne. Całe szczęście, że jeszcze go nie zlikwidowałem, bo kasę
    > zobaczyłbym "trochę" później.

    To i tak masz szczescie. Ja kilka lat temu konto podalam, pozniej je
    zliwidowalam i US oczywiscie o tym powiadomilam, podajac nowe konto. I co i
    kase przeleli na zamkniety rachunek, ktory jeszcze przez miesiac byl taki na
    3/4 zamkniety. W kazdym razie. Bank mnie poinformowal po miesiacu od wplywu
    kasy, ze cos tam jeszcze mam i co o ni maja z tym zrobic. IMO kasy powinni w
    ogole na konto nie przyjac.
    Od tamtej pory (konto dwfinitywnie zamkniete) US nie jest w stanie zalapac,
    ze ja konto zmienilam i co roku wysylaja na to nieistniejace, bank im
    zwraca, a oni mi poczta sla ponownie :)

    m.

  • 5. Data: 2005-04-05 10:22:56
    Od: "Berthli McHarvey" <b...@o...pl>

    > W kazdym razie. Bank mnie poinformowal po miesiacu od wplywu
    > kasy, ze cos tam jeszcze mam i co o ni maja z tym zrobic. IMO kasy powinni
    > ogole na konto nie przyjac.

    Wow. Jak zamykałem konto, a było to w środku miesiąca, to mi oczywiście
    wypłacili to co miałem na rachunku. Tylko, że Pani w okienku przedstawiła mi
    taki problem, że odsetki dopisują na koniec miesiąca. I wtedy na koncie
    pojawią się jakieś grosze. No i co z tym zrobić??
    Bank ma problem, bo nie może zamknąć konta, na którym są pieniądze. Nie może
    mi ich zabrać, no bo wtedy księgowanie ma problem z lewą kasą. Mi wcale na
    tych paru groszach nie zależało bo nie chce mi się fatygować drugi raz do
    banku na koniec miesiąca. Dobrze, że obok siedziała bardziej rozgarnięta
    pani i zaproponowała, żeby na wniosku o rozwiązanie konta napisać, żeby
    naliczone odsetki przekazać na WOŚP.

    Ale teraz jak się dowiaduję, że takie numery w US robią, to się boję żeby
    nie przelali na stare konto zwrotu podatku. Bardzo pochwalam WOŚP, ale
    podarowanie im paru stów to nie to samo co paru groszy.

  • 6. Data: 2005-04-05 10:35:55
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2005 12:01:00 +0200, magia <m...@g...pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał w
    > wiadomości

    > To i tak masz szczescie.

    Mi kiedys omylkowo przeslali pieniadze bylego wspolpracownika (konta o
    podobnej numeracji, zakladane w tym samym czasie) na moj numer konta a
    jego dane osobowe. Ile sie nawojowalem z bankiem, zeby cofneli to do
    urzedu skarbowego, bo uporczywie chcieli mnie bankowcy namowic, zebym
    odszukal czlowieka i przekazal mu pieniadze do reki.

  • 7. Data: 2005-04-06 14:30:01
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Rafał Wawrzycki, a któżby! ;-) ) wyklepał:

> [...]
    > a w tym roku złożyłem aktualizację. Oczywiście przelali na konto
    > zeszłoroczne. Całe szczęście, że jeszcze go nie zlikwidowałem, bo kasę

    ATPO, jak w zeszłym roku podałam nr konta i go nie zmieniałam, to czy
    teraz znów muszę NIP3, czy juz automatycznie mi poślą na konto?

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 8. Data: 2005-04-06 18:15:43
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 06 kwi 2005 w liście [news:d30rqb$q0f$1@inews.gazeta.pl] Mo
    [l...@g...nie-smiec] napisał(a):

    > ATPO, jak w zeszłym roku podałam nr konta i go nie zmieniałam, to
    > czy teraz znów muszę NIP3, czy juz automatycznie mi poślą na
    > konto?

    Jeżeli doszło w zeszłym roku, to powinno i teraz. Konto jest wpisane w
    system US pod twoim nipem. Ale pewniej jest jednak wypełnić NIP-3.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 9. Data: 2005-04-07 14:39:46
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Rafał Wawrzycki, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > Jeżeli doszło w zeszłym roku, to powinno i teraz. Konto jest wpisane w
    > system US pod twoim nipem. Ale pewniej jest jednak wypełnić NIP-3.

    Dzięki. Dotarłam dziś w końcu do US, miła pani powiedziała, że już nie
    muszę (wierzę jej, bo coś tam nawet pomstowała na te problemy ze
    zmianami), więc teraz tylko czekać na przelew.. :) BTW zdziwiłam się, bo
    to juz kwiecień przecie, a tam pustki... :-O

    Pozdrawiam
    M.