PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w 2 swieto?

  • 1. Data: 2005-04-05 06:47:08
    Temat: Praca w 2 swieto?
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam takie pytanie:
    W grafiku marcowym miałem wolne święta (27,28) i wziolem sobie urlop na
    wtorek (29)...w sobotę przed świętami zadzwonił do mnie kierownik i KAZAŁ mi
    przyjść do pracy w 2 święto......
    Czy miał do tego prawo?Odmówiłem kategorycznie i się nie pojawiłem wtedy w
    pracy. Tryb pracy to ciągła 4 zmiany.

    Teraz mam w pracy więcej obowiązków niż inni i po raz 1 odkąd tam pracuje
    nie mam premii.........

  • 2. Data: 2005-04-05 07:07:28
    Temat: Re: Praca w 2 swieto?
    Od: "tuMEk" <t...@k...chip.pl>

    takie wiesniackie praktyki stosuje sie w sklepach wielkopowierzchniowych jak
    znam zycie.....

    --
    pozdrawia Was
    tuMEk

  • 3. Data: 2005-04-05 07:53:14
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Marcin napisał :

> [...]
    > mi przyjść do pracy w 2 święto......
    > Czy miał do tego prawo?Odmówiłem kategorycznie i się nie pojawiłem wtedy w
    Ja bym zapytał przy takim telefonie: ile dasz, bo mnie sama bęzyna 400
    wyniesie, kto mi to zwróci???

    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-04-05 08:11:18
    Od: "Greg" <g...@g...pl>

> [...]
    > pracy. Tryb pracy to ciągła 4 zmiany.
    >
    > Teraz mam w pracy więcej obowiązków niż inni i po raz 1 odkąd tam pracuje

    to sie chwali, tzn nie że nie masz premii ale jak postąpiłeś heh.
    czy miał prawo? jeśli w umowie masz, że jesteś dyspozycyjny 24/dobe w
    niedziele i świeta to pewnie tak...
    ale jeśli nie, to pewnie szlag go trafia że ktoś "niższy" osmiela mu sie
    sprzeciwiać.

    pzdr
    greg