PracaGrupypl.praca.dyskusjebłąd konta bankowego w Picie › Re: błąd konta bankowego w Picie
    From: "Berthli McHarvey" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: błąd konta bankowego w Picie
    Date: Tue, 5 Apr 2005 12:22:56 +0200

    > W kazdym razie. Bank mnie poinformowal po miesiacu od wplywu
    > kasy, ze cos tam jeszcze mam i co o ni maja z tym zrobic. IMO kasy powinni
    > ogole na konto nie przyjac.

    Wow. Jak zamykałem konto, a było to w środku miesiąca, to mi oczywiście
    wypłacili to co miałem na rachunku. Tylko, że Pani w okienku przedstawiła mi
    taki problem, że odsetki dopisują na koniec miesiąca. I wtedy na koncie
    pojawią się jakieś grosze. No i co z tym zrobić??
    Bank ma problem, bo nie może zamknąć konta, na którym są pieniądze. Nie może
    mi ich zabrać, no bo wtedy księgowanie ma problem z lewą kasą. Mi wcale na
    tych paru groszach nie zależało bo nie chce mi się fatygować drugi raz do
    banku na koniec miesiąca. Dobrze, że obok siedziała bardziej rozgarnięta
    pani i zaproponowała, żeby na wniosku o rozwiązanie konta napisać, żeby
    naliczone odsetki przekazać na WOŚP.

    Ale teraz jak się dowiaduję, że takie numery w US robią, to się boję żeby
    nie przelali na stare konto zwrotu podatku. Bardzo pochwalam WOŚP, ale
    podarowanie im paru stów to nie to samo co paru groszy.