PracaGrupypl.praca.dyskusjebłąd konta bankowego w Picie › Re: błąd konta bankowego w Picie
    From: Mo <l...@g...nie-smiec>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: błąd konta bankowego w Picie
    Date: Thu, 07 Apr 2005 16:39:46 +0200

    Ktoś (Rafał Wawrzycki, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > Jeżeli doszło w zeszłym roku, to powinno i teraz. Konto jest wpisane w
    > system US pod twoim nipem. Ale pewniej jest jednak wypełnić NIP-3.

    Dzięki. Dotarłam dziś w końcu do US, miła pani powiedziała, że już nie
    muszę (wierzę jej, bo coś tam nawet pomstowała na te problemy ze
    zmianami), więc teraz tylko czekać na przelew.. :) BTW zdziwiłam się, bo
    to juz kwiecień przecie, a tam pustki... :-O

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)