PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie

  • 41. Data: 2005-12-09 00:15:47
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Właśnie dlatego ukrywam się pod pseudonimem, i wyładowuje swoją frustrację
    > anonimowo
    hmm... czyżby inicjały AS?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 42. Data: 2005-12-09 00:28:37
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    gromax wrote:

    > hmm... czyżby inicjały AS?
    ok, juz wiem że nie :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 43. Data: 2005-12-09 07:39:18
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > Najniższa stwaka za pracę, którą dopuszczają przepisy (choć bez
    > dodatkowych umniejszeń z tytułu braku doświadczenia) czlyli coś koło
    > chyba 850zł ale mogę się mylic nie jestem już w tej chwili na bierząco.

    Dziękuję za wyjaśnienie pojęcia "pańszczyźniane" ;). Będę wiedział.

    > Z resztą to nie jest ważne, tak jak osoba wcześniej wyrywa Pan sobie
    > fragmnt mojej wypowiedzi i komentuje ją bez kontekstu.

    Tylko pytam.

    > I w jego trakcie jadą do Hiszpani? I takie przypadki widziałem!

    To chyba jest przestępstwo. Może beknąć za to lekarz i pracownik.
    Oszustów trzeba karać.

    >Poza
    > tym, skąd Pan wie, że są wykończeni skoro przd chwilą sie pytał co
    > miałem na myśli mówiąc pańszczyzna?

    Zinterpretowałem pańszczyznę zgodnie z tym co to słowo oznacza.

    > Poza tym stanie na sklepie,
    > posprzątanie tam czasem i odkurzenie wieczorem to chyba nie jest AŻ
    > takie ciężkie?

    No przypuszczam, że wcześniejsze emerytury się nie należą...

    > Hint: "zrobić _TO_ w 2..."

    rok wytrzymasz...

    pozdrawiam!

  • 44. Data: 2005-12-09 10:09:03
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości

    > ok, juz wiem że nie :)

    Nee, ITCommerce Sp. z o.o. i inicjaly M.S.
    Metoda: przeszukanie ppo pod katem slowa "pasja" i porownanie IP postu, w
    ktorym to slowo wystepuje z IP Heraklesa. :)

    I.

  • 45. Data: 2005-12-09 10:35:51
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nee, ITCommerce Sp. z o.o. i inicjaly M.S.
    > Metoda: przeszukanie ppo pod katem slowa "pasja" i porownanie IP postu, w
    > ktorym to slowo wystepuje z IP Heraklesa. :)
    i tym sposobem nie tylko ja miałem zabawę z wyszukiwaniem "który to
    pracodawca psioczy" :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 46. Data: 2005-12-09 13:11:47
    Od: jerry <j...@i...pl>

    --- Przytoczę fragment wypowiedzi w jednym z wątków na tej grupie:

    "
    >Ty sędzio (Adam O.) przewodniczący ssqrrwwyyssyynnie,

    --- i Twoja "celna" riposta:

    "Łoł widzę problemy emocjonalne ale można to zrobić na spokojnie, zaskarżyć
    sąd odwoływać się aż do sądu najwyższego, zadzwonić do GW lub RW lub RZ lub
    innego medium, a nie pienić gębę!"

    --- i moje pytanie:

    Dlaczego innych strofujesz za wulgaryzm i zbędne emocje, a sam później
    używasz języka rodem z rynsztoka? Z tego wynika, że Twoje słowa są tyle
    warte co błoto na lewym chlapaczu mojego auta, które zaschło i nie chce
    odpaść...
    Rozumiem skąd problemy z pracownikami - kto by chciał pracować dla
    takiego buca ;)
    Trzym się!

  • 47. Data: 2005-12-10 13:31:19
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Thu, 08 Dec 2005 23:25:24 +0100, "Toudi Mordolek POLSKA Ltd."
    wrote:

    >A co? Ty też należysz do tej grupy osób, które uważają, że za samo zdjęcie
    >należy sie 2500 z umową na stałe? I pewnie jaszcze najlepiej, żeby
    >pracodawca od samego początku się odpier.... i niczego nie wymagał?

    Nie, należę do tej grupy jeleni, która pracuje dla pieniędzy, a nie
    dla "wpisu" w CV.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 48. Data: 2005-12-10 13:59:21
    Od: "wyszkolony bezrobotny" <r...@b...com>

    Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem skąd problemy z pracownikami - kto by chciał pracować dla
    > takiego buca ;)

    Immonie już wpadł w oko

  • 49. Data: 2005-12-10 17:47:08
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Bremse [Sat, 10 Dec 2005 14:31:19 +0100]:

    > Nie, należę do tej grupy jeleni, która pracuje dla
    > pieniędzy, a nie dla "wpisu" w CV.

    Ty, a może się jednak w końcu zgadamy jakoś i zaczniemy się
    bawić za pieniądze...? ;) Bo z tą pracą za pieniądze to też
    nie jest do końca to jednak.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 50. Data: 2005-12-12 03:33:41
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > pracodawca psioczy" :)
    Co masz na myśli mówiąc psioczy? Ja czytając burzliwość dyskusji którą
    wywołałem, mam inne wrażenie. Poczytaj odpowiedzi. Ten post jest atakiem w
    ludzi, którzy nie uczą się na studiach i szukają pracy przedkładając swoje
    umiejętności w nieprawdziwej formie, myślę że spotkałem się w tym wątku z
    takim zrozumieniem problemu, że nie muszę tłumaczyć się z psioczenia. Poza
    tym przyszli pracownicy mogą wyciągnąć z tej dyskusji dalekoidące wnioski i
    sprowadzić swoją ścieżkę na odpowiednie tory, co im i wielu innym wyjdzie
    tylko na dobre, także jeśli się nastawiłeś na atak to porozmawiaj najpierw
    z kilkoma absolwentami "niby uczelni" zobacz jak się sprawy mają i do
    ataku, tylko wtedy chyba osłabną Ci argumenty.

    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.