PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
    From: jerry <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobocie
    Date: Fri, 09 Dec 2005 08:39:18 +0100

    > Najniższa stwaka za pracę, którą dopuszczają przepisy (choć bez
    > dodatkowych umniejszeń z tytułu braku doświadczenia) czlyli coś koło
    > chyba 850zł ale mogę się mylic nie jestem już w tej chwili na bierząco.

    Dziękuję za wyjaśnienie pojęcia "pańszczyźniane" ;). Będę wiedział.

    > Z resztą to nie jest ważne, tak jak osoba wcześniej wyrywa Pan sobie
    > fragmnt mojej wypowiedzi i komentuje ją bez kontekstu.

    Tylko pytam.

    > I w jego trakcie jadą do Hiszpani? I takie przypadki widziałem!

    To chyba jest przestępstwo. Może beknąć za to lekarz i pracownik.
    Oszustów trzeba karać.

    >Poza
    > tym, skąd Pan wie, że są wykończeni skoro przd chwilą sie pytał co
    > miałem na myśli mówiąc pańszczyzna?

    Zinterpretowałem pańszczyznę zgodnie z tym co to słowo oznacza.

    > Poza tym stanie na sklepie,
    > posprzątanie tam czasem i odkurzenie wieczorem to chyba nie jest AŻ
    > takie ciężkie?

    No przypuszczam, że wcześniejsze emerytury się nie należą...

    > Hint: "zrobić _TO_ w 2..."

    rok wytrzymasz...

    pozdrawiam!