PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwrot kosztow dojazduu na rozmowe kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2006-05-14 12:04:55
    Temat: Zwrot kosztow dojazduu na rozmowe kwalifikacyjna
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    No wlasnie - jakei sa wasze doswiadczenia w tej materii??

    Bowiem jakby nie patrzec - przejechanie kilkuset kilometrow wiaze sie
    juz z pewnym wydatkiem - a przeciez jesli rekrutacja jest kilkuetapowa
    to trzeba sie u przyszlego pracodawcy stawic pare razy.
    Pomijam juz takie sytuacje gdy np. firma z Poznania szuka pracownika
    poprzez ogloszenie w poznanskiej GW przez firme rekrutacyjna z Warszawy
    i na 3 etapy trzeba wybierac sie do stolic.

    pzdr
    robbi

  • 2. Data: 2006-05-14 13:51:08
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik robbi napisał:

> [...]
    > poprzez ogloszenie w poznanskiej GW przez firme rekrutacyjna z Warszawy
    > i na 3 etapy trzeba wybierac sie do stolic.

    szczerze mowiac watpie zeby firma rekrutacyjna zwrocila ci pieniadze.

  • 3. Data: 2006-05-14 13:56:26
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    o`rety napisał(a):

    > szczerze mowiac watpie zeby firma rekrutacyjna zwrocila ci pieniadze.

    Ja sie pytam jakie doswiadczenia maja inni - ja jak do tej pory placilem
    ze swoich i tyle.

    pzdr
    robbi

  • 4. Data: 2006-05-14 14:32:27
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Bowiem jakby nie patrzec - przejechanie kilkuset kilometrow wiaze sie
    > juz z pewnym wydatkiem - a przeciez jesli rekrutacja jest kilkuetapowa
    > to trzeba sie u przyszlego pracodawcy stawic pare razy.

    Nikt nigdy nie bedzie zwracał kasy ... wyobraz sobie chocby potencjalne
    mozliwosci :) Np. wycieczki na koszt firmy osób, które nigdy nie miały
    zamiaru podjąć pracy ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-05-14 14:41:41
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@T...to_tez_usun.home.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nikt nigdy nie bedzie zwracał kasy ... wyobraz sobie chocby
    > potencjalne mozliwosci :) Np. wycieczki na koszt firmy osób, które
    > nigdy nie miały zamiaru podjąć pracy ...

    Nigdy nie mów nigdy...
    Firma z UK zwróciła mi koszty przelotu, hotelu i taksówek na miejscu, a
    koniec końców im odmówiłem.

    --
    Pozdrowienia,
    KZ

  • 6. Data: 2006-05-14 15:11:35
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nikt nigdy nie bedzie zwracał kasy ... wyobraz sobie chocby potencjalne
    > mozliwosci :) Np. wycieczki na koszt firmy osób, które nigdy nie miały
    > zamiaru podjąć pracy ...

    Chwila - przeciez pojada na spotkanie te osoby ktore przejda etap
    odsiewu z nadeslanych aplikacji?

    pzdr
    robbi

  • 7. Data: 2006-05-14 16:09:50
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    a niby jak to zaksiegują?
    swoją drogą buraki zeby rekrutacje robić gdzieś tam
    skoro potrzebują ludzi w lokalizacji gdzie mają placówke

  • 8. Data: 2006-05-14 18:44:03
    Od: Alex <a...@p...ze.spamem.wp.pl>

    Dnia Sun, 14 May 2006 15:56:26 +0200, robbi napisał(a):

    > Ja sie pytam jakie doswiadczenia maja inni - ja jak do tej pory placilem
    > ze swoich i tyle.
    >
    > pzdr
    > robbi

    Na kilka rozmow kwalifikacyjnych, takze z dojazdem kilkaset kilometrow
    jedynie jedna zwrocila mi CZESC kosztow przejazdow NA ROZMOWE.
    Jakis czas temu postawilem sprawe jasno w rozmowie telefonicznej z gosciem
    z HR z firmy, ktory chcial, abym przyjechal sobie porozmawiac do Warszawy
    - nie jade nigdzie "w ciemno" bo a) macie biuro w moim miescie b) za duzo
    mnie to kosztuje czasu i pieniedzy. Osobiscie nacialem sie juz dosc
    nieprzyjemnie biorac udzial w rekrutacji prowadzonej przez pewna duza
    firme rekrutacyjna z Warszawy, ktora mnie po prostu starala sie oszukac i
    postanowilem przestac byc taki bardzo "flexible".
    Proponuje po prostu zapytac sie o zwrot kosztu dojazdu. A moze szanownym
    specjalistom z dzialu HR chcialoby sie ruszyc tylki w ramach, jakby nie
    bylo, ich obowiazkow sluzbowych?

    A.

  • 9. Data: 2006-05-14 19:22:49
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:e47knv$5qv$1@news.dialog.net.pl...
    >a niby jak to zaksiegują?
    > swoją drogą buraki zeby rekrutacje robić gdzieś tam
    > skoro potrzebują ludzi w lokalizacji gdzie mają placówke

    Zaksieguja to jeszcze nic. Aplikanci sie zdziwia jak dostana PIT-y na te
    koszty przejazdu i beda musieli od nich zaplacic podatek.

    A ja przypomne to co kiedys juz tutaj pisalem: czy ci wszyscy oczekujacy
    zwrotu kosztow przejazdu maja swiadomosc, ze jak juz zwycieza w wyscigu, to
    przez pierwsze kilka miesiecy beda musieli "odrobic" zwrot kosztow tych,
    ktorym sie nie udalo?

    sz.

  • 10. Data: 2006-05-14 23:15:08
    Od: a...@w...pl