PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak najszybsze wypowiedzenie umowy o pracę na okres próbny

  • 1. Data: 2006-05-13 17:17:48
    Temat: Jak najszybsze wypowiedzenie umowy o pracę na okres próbny
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Przepracowałem w pewnej firmie niecałe 14 dni.Z róznych powodów chciałbym
    zakończyć pracę w tej firmie jak najszybciej-najlepiej natychmiast.Jakiego
    rodzaju wypowiedzenie napisać aby wszystko było zgodne z prawem oraz aby
    umowa zakończyła się jak najszybciej?.Zaznaczam,że bardzo ale to bardzo
    zależy mi na natychmiastowym zakończeniu pracy w tej firmie.

  • 2. Data: 2006-05-13 18:25:36
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 13 May 2006 19:17:48 +0200, "sg"
    <s...@p...onet.pl> zakodował:

    >Przepracowałem w pewnej firmie niecałe 14 dni.Z róznych powodów chciałbym

    Na jaki okres została zawarta umowa?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-05-13 18:58:03
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Okres próbny - patrz tytuł postu.A czy to ma znaczenie?

  • 4. Data: 2006-05-13 20:48:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 13 May 2006 20:58:03 +0200, "sg"
    <s...@p...onet.pl> zakodował:

    >Okres próbny - patrz tytuł postu.A czy to ma znaczenie?

    Jeszcze raz - jak długi jest ten okres próbny?

  • 5. Data: 2006-05-14 05:36:10
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Jeżeli dobrze pamiętam to miesiąc.Mogę się mylić bo chociaż pracę już
    podjąłem formalnego podpisania umowy jeszcze nie było.Widziałem tylko na
    moment umowę przygotowaną do podpisu przez kadry.

  • 6. Data: 2006-05-14 07:46:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 14 May 2006 07:36:10 +0200, sg napisał(a):

    > Jeżeli dobrze pamiętam to miesiąc.Mogę się mylić bo chociaż pracę już
    > podjąłem formalnego podpisania umowy jeszcze nie było.Widziałem tylko na
    > moment umowę przygotowaną do podpisu przez kadry.

    Skoro nic nie podpisales, to tam formalnie nie pracujesz.
    Mozesz najzwyczajniej w swiecie wiecej sie nie zjawic w pracy i tyle.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2006-05-14 08:05:32
    Od: "palkens" <p...@p...onet.pl>

    > Na jaki okres została zawarta umowa?
    > --
    Witam mam podobny problem tyle, że umowa na czas określony zawarta na 3
    miesiące i podpisana. Z tego co wiem to obowiązuje 14 dni, ale mnie równiez
    interesuje jak najszybsze rozejście się z firmą.
    pozdro
    palkens

  • 8. Data: 2006-05-14 08:19:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 14 May 2006 07:36:10 +0200, "sg"
    <s...@p...onet.pl> zakodował:

    >Jeżeli dobrze pamiętam to miesiąc.Mogę się mylić bo chociaż pracę już
    >podjąłem formalnego podpisania umowy jeszcze nie było.Widziałem tylko na
    >moment umowę przygotowaną do podpisu przez kadry.

    Zatem pracodawca nie dopełnił swojego podstawowego obowiązku - nie
    podpisaliście umowy o pracę najpóźniej w dniu jej rozpoczęcia a to
    jest podstawa do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia
    (czyli natychmiast).
    Piszesz pisemko o tym i wysyłasz poleconym albo w oddajesz w
    sekretariacie z potwierdzeniem wpływu na sowjej kopii, robisz w tył
    zwrot i tyle Cię widzieli.

  • 9. Data: 2006-05-14 11:37:58
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "palkens" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem to obowiązuje 14 dni, ale mnie równiez
    > interesuje jak najszybsze rozejście się z firmą.

    Porozumienie stron, o ile pracodawca na to pójdzie.

  • 10. Data: 2006-05-14 11:48:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 14 May 2006 10:05:32 +0200, "palkens"

    >Witam mam podobny problem tyle, że umowa na czas okre?lony zawarta na 3
    >miesi?ce i podpisana. Z tego co wiem to obowi?zuje 14 dni, ale mnie równiez
    >interesuje jak najszybsze rozej?cie się z firm?.

    Nie ma możliwości wypowiedzenia takiej umowy.
    Można rozwiązać bez wypowiedzenia (gdy któraś strona naruszy swoje
    podstawowe obowiązki) albo rozwiązać za porozumieniem stron (obydwie
    strony muszą się zgodzić).