PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na żądanie

  • 1. Data: 2006-05-13 17:49:31
    Temat: urlop na żądanie
    Od: "HeFToL" <b...@g...pl>

    Witam

    Jak to jest z urlopem na żądanie? Mam 4 dni tego urlopu ale czy te dni
    odejmie mi pracodawca z normalnego urlopu czy to są 4 dni oprócz urlopu
    "normalnego" ?

  • 2. Data: 2006-05-13 19:53:54
    Temat: Re: urlop na żądanie
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    HeFToL napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jak to jest z urlopem na żądanie? Mam 4 dni tego urlopu ale czy te dni
    > odejmie mi pracodawca z normalnego urlopu czy to są 4 dni oprócz urlopu
    > "normalnego" ?

    z puli "normalnego " urlopu

  • 3. Data: 2006-05-15 12:32:51
    Od: "Rafal Otto" <r...@w...com.pl>

    Te dni są odejmowane od naliczonego wymiaru urlopu i tak, jeśli masz
    naliczone 26 dni na ten rok, to tyle możesz wykorzystać i w tych dniach
    mieszczą się te 4 dni tzw. urlopu na żądanie - chodzi o to, że urlop należy
    planować wcześniej i robić to za aprobatą pracodawcy, jedynie w przypadku
    tych 4 dni nie musisz takowej zgody mieć a jedynie twoim obowiązkiem jest
    poinformowanie "na czas" (czyli w dniu nieobecności o tym, że korzystasz z
    omawianego dnia.

    Pozdrawiam
    Rafał
    Użytkownik "HeFToL" <bugaboo@