PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o literki przed nazwiskiem

  • 1. Data: 2006-05-13 16:45:57
    Temat: pytanie o literki przed nazwiskiem
    Od: k...@i...pl (klinton)

    aloha pl-praca-dyskusje,

    konkretnie chodzi mi o to czy pracodawcy zwracaja uwage na to czy
    w czasie studiow politechnicznych robil kandydat
    dyplom inzyniera i ma mgr inż.
    czy poszedl od razu na magisterskie i ma mgr bez inż.

    zakres materialu dla magistra i inzyniera jest taki sam w ciagu 3.5
    roku
    magisterskie zaczynaja sie od 4tego i mozna sobie wybrac czy sie robi
    inzyniera czy zamiast tego prace przejsciowa do ktorej nie potrzeba
    miec zaliczonego calego materialu stodiow

    --
    pozdrawiam
    klinton -_*

    Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924

  • 2. Data: 2006-05-13 17:23:56
    Temat: Re: pytanie o literki przed nazwiskiem
    Od: "Tomasz" <toudi@geckon!!!.net>

    Użytkownik "klinton" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w czasie studiow politechnicznych robil kandydat
    > dyplom inzyniera i ma mgr inż.
    > czy poszedl od razu na magisterskie i ma mgr bez inż.

    blad w zalozeniach, albo robisz inzynierskie i uzupelniasz potem do mgr inz,
    albo odrazu robisz mgr inz, na politechnice na wydzialach inzynierskich
    chyba sie nie da niezrobic inz

    z ciekawosci sprawdzilem w swoim dyplomie i mam 5letnie studia
    magisterskie - tytul mgr inz

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2006-05-13 19:07:00
    Temat: Re[2]: pytanie o literki przed nazwiskiem
    Od: k...@i...pl (klinton)

    aloha Tomasz,
    Saturday, May 13, 2006, Tomasz :

    T> blad w zalozeniach, albo robisz inzynierskie i uzupelniasz potem do mgr inz,
    T> albo odrazu robisz mgr inz, na politechnice na wydzialach inzynierskich
    T> chyba sie nie da niezrobic inz

    no wlasnie u nas sie da zamiast pracy inzynierskiej
    pisac druga przejsciowa idac od razu na magisterskie

  • 4. Data: 2006-05-14 07:35:06
    Temat: Re: Re[2]: pytanie o literki przed nazwiskiem
    Od: "Tomasz" <toudi@geckon!!!.net>

    Uzytkownik "klinton" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > aloha Tomasz,
    > Saturday, May 13, 2006, Tomasz :

    > inz,
    >
    > no wlasnie u nas sie da zamiast pracy inzynierskiej
    > pisac druga przejsciowa idac od razu na magisterskie

    zaraz, imho to niemozliwe zeby po studiach inzynierskich nie byc
    inzynierem...

    wydaje mi sie ze nie przeczytales dokladnie regulaminu studiow,

    na zdrowy rozsadek to jest tak, idziesz na studia inzynierskie, piszesz
    prace inzynierska i jestes po studiach z tytulem inzyniera, jak chcesz to
    sie zapisujesz potem na uzupelniajace i masz na koniec mgr inz,

    albo idziesz na studia inzynierskie, stwierdzasz ze jednak chcesz odrazu byc
    mgr inz, piszesz 'prace przejsciowa' - cokolwiek to jest, i studiujesz bez
    przerwy odrazu do mgr inz

    (roznica imho jest taka, ze jak w pierwszym wypadku wylecisz po 4roku to
    masz chociaz inz, a w drugim nie masz nic ;) )

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2006-05-15 06:16:28
    Od: "piwosz_007" <p...@w...pl>

    > no wlasnie u nas sie da zamiast pracy inzynierskiej
    > pisac druga przejsciowa idac od razu na magisterskie

    u mnie na wydziale tez mozna bylo nie pisac pracy inzynierskiej a zamiast
    niej "przejsciówke" po 3 roku i od 4-tego zaczac studia magisterskie z tym
    ze po ich skonczeniu i obronie otrzymywalo sie tytul mgr inz.
    najprosciej chyba bedzie jak pójdziesz do dziekanatu i po prostu zapytasz
    jaki tytul bedziesz mial po skonczeniu studiów jesli bedziesz chcial pisac
    "przejsciówke" a nie prace inzynierska

    pozdr

  • 6. Data: 2006-05-15 07:19:06
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu klinton porozsypywal nastepujace haczki:
    > no wlasnie u nas sie da zamiast pracy inzynierskiej
    > pisac druga przejsciowa idac od razu na magisterskie
    Na wielu uczelniach sie tak da. Co nie zmienia faktu, ze na koniec
    otrzymuje sie tytul mgr inz
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-05-18 13:13:29
    Od: "nowac" <n...@i...pl>

    > Patrze, patrze a tu klinton porozsypywal nastepujace haczki:
    > Na wielu uczelniach sie tak da. Co nie zmienia faktu, ze na koniec
    > otrzymuje sie tytul mgr inz

    Dokładnie tak! Na jednolitych nie trzeba nieraz zadnej przejsciowki
    pisać.

    Generalnie to jest tak ze przy zawodowych studiach lub tez
    dwustopniowych uzyskuje się tytuł licencjata/inżyniera(inz-na
    uczelniach technicznych) a potem robi uzupełniajace i uzyskuje sie
    magistra (lub mgr inz na technicznych)