PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 111. Data: 2005-09-09 05:28:53
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    złoty napisał(a):

    > Baaardzo wątpię, byś była w stanie rozróżnić "ó" i "u" w wymowie.

    Powiedz głośbo kilka razy, starając się wymawiać prawidłowo dwa wyrazy:
    "góra", "dupa" - jak dla mnie różnica jest słyszalna ;)

    j.

  • 112. Data: 2005-09-09 06:22:04
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Zdaje sie, ze z tej samej planety co ja :)
    planeta melmac ? ;)

    > Zapraszam do mnie, mam pare solidnych :)
    dobra potraktuje to jako oficjalne zaproszenie, pokazesz mi te sciany;)
    juz jakis czas temu mialem zamiar cie odwiedzic
    na twoje urodziny nie wyrobilem, choc do konca nie wiem kiedy je masz
    na winobranie tez nie wyrobie
    ale jak juz obiore tamtem kierunek to powiadomie cie z wyprzedzeniem :)

  • 113. Data: 2005-09-09 07:39:05
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mhl999 [Fri, 9 Sep 2005 06:22:04 +0000 (UTC)]:

    > planeta melmac ? ;)

    A pierun nas tam wie... mhl999 & Kira, GO HOME! ;)

    > dobra potraktuje to jako oficjalne zaproszenie, pokazesz mi te sciany;)

    Dobra, rusz sie w moja strone to Ci pokaze tyle scian, ze bedziesz
    mial dosc do konca zycia ;)

    > na twoje urodziny nie wyrobilem, choc do konca nie wiem kiedy je masz

    25. Sierpnia. Notuj, w tym roku imprezy nie bylo z przyczyn
    obiektywnych wiec bede sobie odbijac za rok :>

    > na winobranie tez nie wyrobie

    Niewiele tracisz, niestety.

    > ale jak juz obiore tamtem kierunek to powiadomie cie
    > z wyprzedzeniem :)

    Czestuj sie :) Trzymam za te, no, slowo :)

    Kira

  • 114. Data: 2005-09-09 07:44:20
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dfreet$qcj$1@news.onet.pl>
    WL napisał(a):

    > Po polsku powinna byc "nieprawidłowa".

    Ja tam bym wolał żeby była prawidłowa. Łatwiej by się dyskutowało. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 115. Data: 2005-09-09 07:45:15
    Od: WL <n...@m...com>

    stokrotka wrote:

    > To nie prawidłowa interpretacja. Drugi raz uważaj.

    Po polsku powinna byc "nieprawidłowa".

    WL

  • 116. Data: 2005-09-09 11:25:57
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Przed chwilą słyszałam (raczej widziałam w dyskusji),
    argument przeciw reformie ortografii:
    Niektórych słów nie da się rozróżnić słysząc, różnią się one tylko w pisowni,

    przykładem był lud (od ludzi) lód (od lodu)
    Więc jednak ó i u brzmi identycznie mimo róznej pisowni.

    I argumenty, że można na dyktandzie odróżnić te litery przez wymowę jest
    NIEPRAWDZIWY.

  • 117. Data: 2005-09-09 11:28:25
    Temat: Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zasz
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Dlaczego dyslektykowi wolno nie umieć a inny musi ?
    > Dlaczego dyskryminować nie dyslektyków ?

    dlaczego osobie niewidomej przysługuje obsługa "poza kolejnością" a zdrowych
    nie?
    dlaczego dyskryminować tych zdrowych?

    widzisz absurd swojej mysli? bądźmy konsekwentni. jak ktoś jest chory to nie
    znaczy że mamy go odrzucać, co więcej nalezy mu pomóc.

    NIE KARMY TROLA

  • 118. Data: 2005-09-09 11:29:40
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Ludziom ociężałym umysłowo, po reformie
    > NIE WOLNO będzie narzucać satrej pisowni dzieciom.
    > Zmniejszy to ich władzę, i to ich boli.

    czy ty masz 15 lat i właśnie się dowiadujesz o prawdziwej brutalności tego
    świata?

  • 119. Data: 2005-09-09 11:46:48
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > NIe może się to jednak odbywać poprzez dyskryminację zdrowych.
    i tak jest właśnie z ludźmi nie dys-cośtam.
    to dys-cośtam jest chorobą. i tyle, należy ją po prostu leczyć

  • 120. Data: 2005-09-09 12:16:02
    Temat: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > NIe wiem , czy wszyskie zasady są w prawie, pewnie nie.
    > Ale niektóre są.

    Brawo za chęci. Masz swój cel - obojętnie czy innym się podoba (dla mnie na
    przykład jest bzdurny, ale to na marginesie), ty wiesz czego chcesz.
    tylko za bardzo nie wiesz jak
    więc ci podpowiem drogę, którą wg. mnie powinnas obrać:
    1. znaleźć przepisy i wykładnie rządzące językiem polskim
    2. znaleźć wytyczne, które rządzą tymze językiem. w tym np. ustawodastwo
    3. znaleźć drogę i sposób, żeby logicznie i miarodajnie udało się twój cel
    osiągnąć
    4. napisać wstępny projekt tak żeby miał ręce i nogi
    5 szukać poparcia dla istniejącego projektu

    na razie zaczynasz od punku ostatniego. a z tego wniosek że tylko przy dużej
    dozie szczęścia uda się swój cel osiągnąć. no chyba że tylko o to ci chodzi
    żeby potrolować i pokrzyczeć

    gro