PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmywak-hardcore

  • 11. Data: 2007-09-10 20:58:05
    Temat: Re: Zmywak-hardcore
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 10 Sep 2007 21:42:21 +0200, Zuk Gnojowy wrote:

    > Przecież w Polsce to się nic nie opłaca... w sensie otwierania jakiegoś
    > małego, legalnego interesu

    przesadzasz

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-09-10 21:15:29
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    futszaK napisał(a):
    > po drugie napisałem wyraźnie że zarobek 2kEU/mies mnie nie interesuje
    > (tyle to przy odrobinie wysiłku można wyciągnąć w polsze)
    2.5k euro - nadal niewiele z tego wychodzi

    > po trzecie, zakładam że praca typu zmywak-hardcore (platformy wiertnicze,
    > statki) w przeciwieństwie do zmywaka-classic (praca na etat w jakimś
    > bogatszym kraju) zapewnia takie rzeczy jak zakwaterowanie oraz wyżywienie
    > niejako obok zasadniczej pensji

    A tego to nie wiem. Ale kiedys znajomi co pojechali na 'zbiory' do
    skandynawii to mieli potracane z pensji za nocleg. Za to inni nie dosc
    ze mieli nocleg za free, to jeszcze za friko jajka, ziemniaki i co tam
    okoliczna ziemia dawala + na pozegnanie gratis tankowanie paliwa :)

    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-09-11 09:22:55
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > po drugie napisałem wyraźnie że zarobek 2kEU/mies mnie nie interesuje
    > (tyle to przy odrobinie wysiłku można wyciągnąć w polsze)

    Moze sie podzielisz jakims pomyslem?

  • 14. Data: 2007-09-11 11:25:19
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net>

> [...]
    > statki) w przeciwieństwie do zmywaka-classic (praca na etat w jakimś
    > bogatszym kraju) zapewnia takie rzeczy jak zakwaterowanie oraz

    Więc proponuje Ci twardzielu pracę poławiacza krabów w pełnym morzu,
    zarobek godny i łatwo można zginąć, ale jak przeżyjesz, to potem
    otworzysz sobie firmę w Polsce, gdzie zeżrą Cię Zusy, srusy i inne
    gównusy, a i tak zamkniesz biznes, bo lud nie ma pieniędzy.

  • 15. Data: 2007-09-11 11:27:26
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moze sie podzielisz jakims pomyslem?

    Wszyscy na to liczą, futszak odkrył coś co w Polsce się opłaca, ba on
    nawet potrafi zarobić lekką ręką 8000 zł na miecha :) nadawałby się na
    ministra gospodarki, skoro z gówna potrafi bata ukręcić :) Czekamy,
    niekoniecznie na Twój biznesplan, wiadomo, konkurecja czeka, ale chociaż
    zdradź nam czy to będzie firma handlowa, produkcyjna, a może usługowa? a
    branża?

  • 16. Data: 2007-09-11 11:28:45
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net>

    Użytkownik "Zuk Gnojowy" <z...@g...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > otworzysz sobie firmę w Polsce, gdzie zeżrą Cię Zusy, srusy i inne
    > gównusy, a i tak zamkniesz biznes, bo lud nie ma pieniędzy.

    Możesz nawet obejrzeć reportaż
    http://www.cyfraplus.pl/cgi-bin/cyf/index/full/13785
    polecam też cały cykl z tej serii

  • 17. Data: 2007-09-11 11:57:20
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Zuk Gnojowy napisał(a):

    > Wszyscy na to liczą, futszak odkrył coś co w Polsce się opłaca, ba on
    > nawet potrafi zarobić lekką ręką 8000 zł na miecha :)

    A to jakiś szczególny problem, przy własnej DG?
    Bo że na etacie to jest problem, to się zgodzę...

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2007-09-11 12:40:15
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A to jakiś szczególny problem, przy własnej DG?
    > Bo że na etacie to jest problem, to się zgodzę...

    Rzeczywiście myślałem o etacie, ale jeśli tyle zostaje dla Ciebie na
    czysto, to też oczywiście chylę czoła

  • 19. Data: 2007-09-11 12:53:25
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Gdzie szukaÄ&#65533; pracy za granicÄ&#65533; w jakichĹ&#65533; hardcore-owych
    miejscach typu
    > platformy wiertnicze, statki, jakieĹ&#65533; miejsca oddalone od cywilizacji,
    > byleby dobrze pĹ&#65533;acili (dobrze <> 2kEU mies).
    >
    > DokĹ&#65533;adnie interesujÄ&#65533; mnie prace na wysokoĹ&#65533;ciach (w polsze
    zajmuje siÄ&#65533;
    > wieszaniem i konserwowaniem sieci radiowych), mogÄ&#65533; byÄ&#65533; teĹź
    jakieĹ&#65533; kable
    > czy cokolwiek podobnego, nie chce poprostu caĹ&#65533;kiem straciÄ&#65533; kontaktu
> [...]
    raczej nikt ci tu nie pomoze tak jak bys chcial. Adresu konkretnego nie dostaniesz.
    Takie pytania tu sie pojawiaja dosyc czesto i zazwyczaj (w mojej kadencji
    zawsze) dyskusja zjezdza na tematy poboczne a konkretow jest 0.

    Poszukaj sobie jakichs firm co takie prace zalatwiaja. pierwsze pol roku sie
    "podlozysz" i dasz zarobic posrednikowi (tobie tez sie oplaci) a jak bedziesz
    zaradny to sie zaczepisz blizej zrodla.

    Poszukaj sobie roboty jako kierowca ciezarowek gdzies w australii, usa lub kanadzie.
    Placa dosyc dobrze a jak zyjesz w ciezarowce to na mieszkaniu zaoszczedzisz :)
    Co do australii to popytaj na australink.pl

    PS. Moze warto pomyslec o podatku lotto w wysokosci 2zl/tydz?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 20. Data: 2007-09-12 11:25:21
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

> [...]
    > Placa dosyc dobrze a jak zyjesz w ciezarowce to na mieszkaniu
    > zaoszczedzisz :)
    > Co do australii to popytaj na australink.pl

    Najpierw musiał by sobie załatwić wizę, która uprawniała by go do podjęcia
    pracy przez dłuższy okres czasu. Co nie zawsze jest takie proste..