PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmywak-hardcore

  • 1. Data: 2007-09-10 07:32:36
    Temat: Zmywak-hardcore
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Gdzie szukać pracy za granicą w jakichś hardcore-owych miejscach typu
    platformy wiertnicze, statki, jakieś miejsca oddalone od cywilizacji,
    byleby dobrze płacili (dobrze <> 2kEU mies).

    Dokładnie interesują mnie prace na wysokościach (w polsze zajmuje się
    wieszaniem i konserwowaniem sieci radiowych), mogą być też jakieś kable
    czy cokolwiek podobnego, nie chce poprostu całkiem stracić kontaktu z tym
    co robie obecnie (telekomunikacja).

    --
    futszaK
    0601061867

  • 2. Data: 2007-09-10 12:16:05
    Temat: Re: Zmywak-hardcore
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 10 sep, 09:32, futszaK <f...@g...com> wrote:
    > Gdzie szukać pracy za granicą w jakichś hardcore-owych miejscach typu
    > platformy wiertnicze, statki, jakieś miejsca oddalone od cywilizacji,
    > byleby dobrze płacili (dobrze <> 2kEU mies).

    Nie zgubiles jednego zera?

  • 3. Data: 2007-09-10 12:26:36
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-09-10 14:16 [Bart Ogryczak] napisał(a):

    > Nie zgubiles jednego zera?

    Po prostu poszerzył obszar poszukiwań o placówki skrajnego wyzysku ;)

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 4. Data: 2007-09-10 13:18:10
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 10 sep, 14:26, "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote:

    > Po prostu poszerzył obszar poszukiwań o placówki skrajnego wyzysku ;)

    Znaczy podwykonawca podwykonawcy powykonawcy powykonawcy... ? ;-)
    Tak czy inaczej, nawet jesli na tej platformie bedzie pracowal jako
    pomoc kuchenna, to zarobi wiecej niz chcial.

  • 5. Data: 2007-09-10 13:21:28
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 10 Wrz, 14:16, Bart Ogryczak <B...@g...com> wrote:

    > Nie zgubiles jednego zera?

    Mozliwe, ze chodzilo mu o "rozne od", a nie "mniej więcej".

    AA

  • 6. Data: 2007-09-10 14:39:34
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 10 Sep 2007 06:21:28 -0700, Adam Adamaszek wrote:

    > Mozliwe, ze chodzilo mu o "rozne od", a nie "mniej więcej".

    i raczej różne w góre niż w dół, bo do 1k to wystarczy zmywak-classic, a
    mnie interesuje sensowny zarobek żeby pojechać na pare miesięcy,
    przyjechać z pieniędzmi i w coś sensownego zainwestować

  • 7. Data: 2007-09-10 19:31:08
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    futszaK napisał(a):
    > i raczej różne w góre niż w dół, bo do 1k to wystarczy zmywak-classic, a
    > mnie interesuje sensowny zarobek żeby pojechać na pare miesięcy,
    > przyjechać z pieniędzmi i w coś sensownego zainwestować

    2k euro, kilka m-cy - znaczy sie maks 10 m-cy. Czyli max 20k euro, zatem
    max. niecale 80tys zl (w zaokragleniu), od tego nalezy odliczyc koszt
    pobytu (nocleg, zarcie, minimalne rozrywki itp). W co chcialbys te
    kilkadziesiat tysiecy PLN zainwestowac?
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-09-10 19:42:21
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fc461n$hd7$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > koszt pobytu (nocleg, zarcie, minimalne rozrywki itp). W co chcialbys
    > te kilkadziesiat tysiecy PLN zainwestowac?

    Przecież w Polsce to się nic nie opłaca... w sensie otwierania jakiegoś
    małego, legalnego interesu

  • 9. Data: 2007-09-10 20:48:40
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    > Przecież w Polsce to się nic nie opłaca... w sensie otwierania jakiegoś
    > małego, legalnego interesu

    A czy to jedyna możliwość zainwestowania? Nie ma innych sposobów :) ?
    Można inwestowac w rynek kapitałowy.
    Kilkadziesiąt tysięcy w ciągu roku przyniesie kolejne kilkadziesiąt tysięcy.
    Bez wykonywania żadnej pracy, gonienia wstawania itp.
    Za kilkadziesiąt tysięcy w moim mieście można kupić całkiem przywoite
    mieszkanie i je np wynająć mając z tego ok tysiąca złotych na miesiąc.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2007-09-10 20:57:12
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 10 Sep 2007 21:31:08 +0200, badzio wrote:

> [...]
    > max. niecale 80tys zl (w zaokragleniu), od tego nalezy odliczyc koszt
    > pobytu (nocleg, zarcie, minimalne rozrywki itp). W co chcialbys te

    tej, po pierwsze to naucz się czytać ze zrozumieniem

    po drugie napisałem wyraźnie że zarobek 2kEU/mies mnie nie interesuje
    (tyle to przy odrobinie wysiłku można wyciągnąć w polsze)

    po trzecie, zakładam że praca typu zmywak-hardcore (platformy wiertnicze,
    statki) w przeciwieństwie do zmywaka-classic (praca na etat w jakimś
    bogatszym kraju) zapewnia takie rzeczy jak zakwaterowanie oraz wyżywienie
    niejako obok zasadniczej pensji