PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zerwanie umowy o prace na czas okreslony - pytanie

  • 11. Data: 2002-05-06 08:52:55
    Temat: Re: Zerwanie umowy o prace na czas okreslony - pytanie
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Uzytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:3CD28AAF.2000703@wp.pl...
    > Kaz.da; umowe; moz.na wypowiedziec'.

    Jezu kolczasty. Skad Ty bierzesz takie montrosci? Moze zanim zaczniesz
    odpowiadac przejrzysz chociaz KP?
    Popracuj tez nad swoim czytnikiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedz www.google.com

  • 12. Data: 2002-05-06 13:21:55
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Kaizen wrote:

    > Uzytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Jezu kolczasty. Skad Ty bierzesz takie montrosci? Moze zanim zaczniesz
    > odpowiadac przejrzysz chociaz KP?
    > Popracuj tez nad swoim czytnikiem.

    Może wyraziłem się nieprecyzyjnie: jeżeli nawet nie można takiej umowy
    "wypowiedzieć" to można ją rozwiązać, np. w oparciu o Art. 55 par.1
    (pracodawcy przysługuje roszczenie, jeżeli działanie takie nie miało
    podstaw) - w ostateczności można skłonić pracodawcę do rozwiązania umowy
    bez wypowiedzenia porzucając pracę. Jest kwestią uznaniową, czy umowa
    zawarta na czas określony została zawarta dla pozoru, w celu pozbawienia
    uprawnień kodeksowych pracownika - wtedy mamy do czynienia z oszustwem,
    a więc ciężkim naruszeniem obowiązków pracodawcy. Sytuacja taka ma
    miejsce, gdy pracodawca działa z zamiarem stałego zatrudniania i nie
    przewiduje powstania okoliczności powodujących ustanie stosunku pracy po
    okresie trwania umowy. Jest coś o tym w dzisiejszej GW, gdzie szwindlem
    zajmuje się sam urząd pracy.
    Co do czytnika: programy, które posiadam użytkuję legalnie, zgodnie z
    licencją - jeżeli nie podoba ci się ich działanie, zwróć się do ich
    producentów. Z twojego postu również nie wszystko jest jasne. Nie wiem,
    czy "Jezu" dotyczy postaci mówiąc najdelikatniej biblijnej, czy też
    chodzi o zwierzę z kolcami. "Montrość" - to przekręcenie celowe, mające
    unaocznić mój brak predyspozycji intelektualnych, czy literówka? O ile
    nad czytnikiem może być trudno zapanować, ponieważ wymaga to
    niejednokrotnie wiedzy, do której posiadania nie jestem zobligowany, o
    tyle literówki są dowodem niechlujstwa i braku szacunku do czytającego.

    MFG:) Dogbert

  • 13. Data: 2002-05-06 15:55:11
    Od: "Piotr" <a...@p...onet.pl>

    Niezłe:) Jezu kolczasty