PracaGrupypl.praca.dyskusje › PROLETARIUSZE Z CAŁEJ POLSKI - ŁĄCZMY SIĘ !!!

  • 1. Data: 2002-04-30 21:11:25
    Temat: PROLETARIUSZE Z CAŁEJ POLSKI - ŁĄCZMY SIĘ !!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Wszystkiego najlepszego z okazji dnia robola, 1- Maja !!!
    Stańmy w jednym szeregu w walce z głupimi, nieludzkimi i bezwzględnymi
    pracodawcami !!!
    To są szuje!!!

  • 2. Data: 2002-04-30 22:11:47
    Temat: Re: PROLETARIUSZE Z CAŁEJ POLSKI - ŁĄCZMY SIĘ !!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    .

  • 3. Data: 2002-05-01 06:06:51
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com>

    <y...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wszystkiego najlepszego z okazji dnia robola, 1- Maja !!!
    > Stańmy w jednym szeregu w walce z głupimi, nieludzkimi i bezwzględnymi
    > pracodawcami !!!
    > To są szuje!!!

    Gdyby nie oni, nie mialbys co jesc.
    PW

  • 4. Data: 2002-05-01 06:59:11
    Od: "Tomax" <t...@w...pl>

    Ty chyba bylas kiedys bardzo perfidnie wykorzystana przez jakiegos
    pracodawce, ktory dorwal cie po zmianie i zrobil z toba to, o czym twoja
    mama wolalaby nie wiedziec. Bo innego wyjscia tu nie widze. Rzucasz tu
    haslami od pewnego czasu, jakby ci szalony traktorzysta (pracodawca)
    staranowal nowego malucha kupionego na raty w komisie.
    'Szuje, szubrawcy itp'... czym nas jeszcze zadziwisz ??? Najlepiej to
    obarczyć winą za wszystkie grzechy tego świata kogoś innego tylko nie siebie
    i trwac w tym blogim stanie w przekonaniu, ze jest OK.
    Jak ci nie pasuje zatrudnianie sie u kogos (pracodawcy-szubrawcy)- zrob cos
    na własną rękę!! Otworz jakis interes, sprobuj utrzymac firme przez rok a ci
    pogratuluje. Na pewno jak dojdziesz do wniosku, ze potrzebny ci
    pracownik-będziesz wspanialym pracodawcą.

  • 5. Data: 2002-05-01 10:28:42
    Od: "Andrzej Dmoch" <A...@b...com>

    Ja bym sie tam na Twoim miejscu nie przyznawal, ze jestem prolem :-)

  • 6. Data: 2002-05-01 10:33:12
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

> [...]

    > Wszystkiego najlepszego z okazji dnia robola, 1- Maja !!!
    > Stańmy w jednym szeregu w walce z głupimi, nieludzkimi i bezwzględnymi

    Ech... Laczmy sie w pary, kochajmy sie...
    Chociaz jestem tu nowy, proponuje ignorowac trolla... Dojdzie do panteonu
    trolli, posrod Biuro SA zwanego takze Miszczem i Pszemola, oraz kilku
    innych.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 7. Data: 2002-05-01 10:39:31
    Od: "Zonk" <z...@z...pl>

    Zabierzcię ją stąd. Ktoś tak chory powinien przebywać w zamknięcu pod stałą
    obserwacją fachowca!!!
    Tylko czekac jak zacznie rzucac haslami: 'Komuno Wróc' i 'Stalin żyje'
    Przez takich ludzi ten kraj nigdy nie bedzie normalny.

  • 8. Data: 2002-05-01 11:05:10
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > Tylko czekac jak zacznie rzucac haslami: 'Komuno Wróc' i 'Stalin żyje'

    to dobre ;-)
    sebur

  • 9. Data: 2002-05-01 14:22:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdyby nie oni, nie mialbys co jesc.

    ech splonkowalem go, a jeszcze go musze czytac :(

  • 10. Data: 2002-05-01 14:41:14
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > ech splonkowalem go, a jeszcze go musze czytac :(

    Bede musial zatem wszystko wycinac :-)
    PW