PracaGrupypl.praca.dyskusje › urząd pracy a ubezpieczenie

  • 1. Data: 2002-05-01 13:14:34
    Temat: urząd pracy a ubezpieczenie
    Od: "michu" <r...@p...onet.pl>

    Ponoć weszła ustawa, która stwierdza , że osoby uczące się ( studia zaoczne)
    będące zarejestrowane w urządze pracy nie nie będą od maja ubezpieczane. (
    tzn. ten obowiązek spada na np rodziców )
    Więc moje pytanie - Poco się rejestrować w urzędzie skoro i tak tam pracy
    nie znajdą , a może i się wyrejestrować no bo po co tam chodzić i stać w
    kolejkach godzinę czasu ?
    Ku czemu miała zmierzać ta ustawa ?

  • 2. Data: 2002-05-02 19:47:11
    Temat: Re: urząd pracy a ubezpieczenie
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "michu" <r...@p...onet.pl> napisał

[...]

    Ta ustawa ma poprawić statystykę bezrobocia.

    --
    Jag