PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opcom- czy ktoś zna

  • 1. Data: 2002-05-01 16:25:41
    Temat: Opcom- czy ktoś zna
    Od: "Ally" <a...@w...pl>

    Witam,
    Od pewnego czasu w wielu krakowskich gazetach pojawiają sie ogloszenia o
    pracy tej firmy - dodam ze jest to firma internetowa, dlatego dziwi mnie
    fakt ze szukają aż tylu pracowników, a może z nimi jest coś nie tak. Bardzo
    proszę o jakieś informacje w tej sprawie, najchętniej oczywiście interesują
    mnie opinie bylych pracowników.
    Pozdrawiam,
    Ally

  • 2. Data: 2002-05-01 20:09:18
    Temat: Re: Opcom- czy ktoś zna
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Sprawa się ma tak, nie tylko w Krakowie ale i na Śląsku ciągle poszukują od
    6 miesięcy Konsultantów.A to jedna wierutna bzdura, bo znajomy który się
    temu przyjrzał bliżej jako kontrahent dokładnie powiedział jak wygląda u
    nich praca.Potrzebują młodych i głupich na wynagrodzeniu prowizyjnym,
    do tego długość pracy każdego pracownika wynosiła 2 tygodnie do miesiąca !!!
    Te ich ogłoszenia i ta praca to jedna wielka lipa, szukają jeleni których
    dosłownie można wyjelenić za parę groszy !!!
    Omijajcie ich szerokim łukiem !!!

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-05-01 20:49:49
    Od: Y...@d...aip.pl (Michał Cieślicki)

    w poście Ally <a...@w...pl> napisano:
    >Witam,

    nie wiem jak to wyglada od strony pracownika,
    ale mialem okazje poznac ich (posrednio) od
    strony klienta. nie wiem jak z innymi, ale
    mojego znajomego firma opcom ma w dupie
    od paru dobrych miesiecy i jedyny uczciwy
    czlowiek, ktorego u nich znam to ich admin,
    ktorego jesli czyta te slowa, to pozdrawiam
    i przepraszam.

    Prawda jest taka, że i ja i wielu moich
    znajomych mogło im podesłać sporych klientów
    korporacyjnych, którzy na pewno nie zdecydowaliby
    się na współpracę ze mną, albo z nimi, choćby z racji
    złej osobowości prawnej, ale kontrakt podpisały inne
    firmy, które wiem, że się wywiązują z podpisanych
    umów i ustaleń słownych. Już się wywiązały.

    Mają dobrych grafików i to jest ich jedyna mocna strona.
    Nie mają chyba żadnego programisty i człowieka od baz
    danych, a php ich produkcji jest moim zdaniem stworzone
    dla nieistniejącej grupy pl.comp.lang.php.pregierz.

    Powyższe słowa mogę potwierdzić czy to w korespondencji
    prywatnej, czy też na grupie, jakby ktoś miał zastrzeżenia.

    Ja bym omijał. Szkoda nerwów.

    Pozdrawiam wszystkich tym samym pragnąc
    przywitać wszystkich na grupie, na której
    jeszcze nie zdarzyło mi się pisać :).

    --
    yoshi[at]aip.pl --> http://globaleconomy.pl <--
    Wiedza jest nasza twierdza, im wiecej wiemy tym trudniej nas pokonac