PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam pracę - ukryte 0700xxxxxx)

  • 1. Data: 2002-05-02 19:29:36
    Temat: dam pracę - ukryte 0700xxxxxx)
    Od: "Janusz D" <b...@p...pl>

    Ostatnio moja żona szuka pracy. W prasie lokalnej ukazało się ogłoszenie
    "Redakcja zatrudni do pracy..... itd" Telefon normalny. Dzwonisz a tam
    komunikat: "dziękujemy za zainteresowanie... bla, bla... więcej szczegółów
    mozna uzyskać pod telefonem 0700xxxxxxx.
    To powinno być karalne.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2002-05-03 08:14:08
    Temat: Re: dam pracę - ukryte 0700xxxxxx)
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 May 2002 21:29:36 +0200, "Janusz D" <b...@p...pl> wrote:

    >To powinno być karalne.

    Jakie tam powinno.... zwyklego ludzia, co jest uczciwy i raz cos mu
    pomylkowo nie wyjdzie idze do wiezienia na 20 lat, to myslisz, ze te
    ukryte 0700 spowoduje czyjes zamkniecie....

    swoja droga, gdzie w jakies telewizorni, chyba TMT (nie ogladam, ale
    mi reka na pilocie sie omskla ;-))) widzialem ogloszenie typu: dam
    prace chalupnicza 0700 xxxx i zeby to tylko jedne - cala masa.

    Wspolczuje ludziom, ktorzy nie maja pracy a chca cos robic. A takim
    cwaniakow to powinno na kopach wywalic z tego obiegu. boshhhh rece
    opadaja ech
    rafi pozdrawia

  • 3. Data: 2002-05-03 20:39:36
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@p...pl (Janusz D) wrote in <aas42c$h1a$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >To powinno by? karalne.

    Moim zdaniem karalna powinna byc rowniez emisja ogloszen planszowych w TV
    w rodzaju "praca chalupnicza, dzwon ! 0 70 1.... 0 70 0... Moze nie tyle
    emisja, co wlasnie takie podawanie numeru ktore z zalozenia ma wprowadzic
    w blad ludzi zdesperowanych (bo kto inny bylby zainteresowany adresowaniem
    kopert czy skladaniem dlugopisow), a wiec pewnie niewykwalifikowanych,
    bedacych dlugo bez pracy - a co za tym idzie - niemajetnych.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-05-07 05:25:57
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > b...@p...pl (Janusz D) wrote in <aas42c$h1a$1@news.tpi.pl>:
    >
    > /ciach.../

    > Moim zdaniem karalna powinna byc rowniez
    (...)
    Idac za Waszym tokiem myslenia, proponuje rowniez zakazac glupoty :-)))
    Ze nie wspomne o zabobonach, religiach, przesadach itp itd :-)))
    MM

  • 5. Data: 2002-05-07 11:47:10
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@w...pl (Maciek Marchewczyk) wrote in <ab7ocq$rhe$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Idac za Waszym tokiem myslenia, proponuje rowniez zakazac glupoty :-)))
    >Ze nie wspomne o zabobonach, religiach, przesadach itp itd :-)))

    Jasne ...a moze podatek od glupoty ? :-)

    A tak na serio ...czy nie uwazasz, ze podawanie numerow w formacie
    0 70 1xxxx jest liczeniem na czyjas niewuage i powinno zostac zakazane ?

    W.