PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY

  • 41. Data: 2005-12-01 18:20:43
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie wątku ?
    Od: t...@v...pl

    > Nie, mam wrażenie że raczej Ci się coś pop.... Nie
    > widzę powodu do zmieniania daty, skoro i tak wszystkie te
    > posty leżą sobie spokojnie w archiwum i każdy je widzi.

    został zdjęty wątek założony 22 listopada 2005 20:37:03

  • 42. Data: 2005-12-01 20:48:25
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie wątku ? [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Dec 2005 10:38:57 +0100, "Immona" <c...@n...googlemailu>
    wklepał(-a):

    >Ech, Wy juz nie pamietacie, a ja pamietam...

    Dobrze, że przypomniałaś - mój KF jest za to wdzięczny. ;)

  • 43. Data: 2005-12-01 21:33:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Pewnego slonecznego dnia Thu, 1 Dec 2005 10:38:57 +0100 czytam sobie
    pl.praca.dyskusje a tutaj # rozsypal nastepujace haczki:
    > To jest stokrotka - przeciez to ona pisala dawno temu o swoim sporze z Warta
    > (spor glownie polegal na tym, ze nie podpisano z nia kolejnej umowy na czas
    > okreslony, wiec doszukala sie rzekomej nieprawidlowosci w ekwiwalencie za
    > urlop, a wszedzie na Sieci lazila i cytowala nagrane rozmowy ze
    > zwierzchnikami i bluzgala na nich, wymieniajac ich po nazwisku).
    Stokrotka? O, tak - zapomnialem o drugim trollu grupowym:) A ja
    stawialem na innego trolla. Moze dlatego ze jakos nie zauwazylem wstawek
    o nowej ortografii itp;)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 44. Data: 2005-12-01 22:00:34
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY:)))))))))))
    Od: "V" <m...@p...onet.pl>

    Bardzo dobrze, ze sie usmiechasz. Znaczy sie, nie jestes zalamana do konca.

    Ale widze juz na pierwszy rzut oka, ze jestes cala sprawa mocno przybita i zlosc
    nie daje Ci jasno myslec. Gniew i emocje to bardzo zly doradca, szczegolnie gdy
    jestes kobieta.

    Posluchaj rad innych (emocjonalnie zerowych) i (1) wez adwokata, (2) zloz
    apelacje. Twoje domysly o jej bezcelowosci maja na razie argument emocjonalny,
    nie merytoryczny, poza tym siegasz po utarte slogany ("ryba psuje sie od glowy")
    prawde mowiac nie bardzo pasujace do sytuacji. Wymiar sprawiedliwosci jaki jest,
    taki jest - niemniej sciezki prawne przyslugujace roznym stronom sa takie same.
    Ty tez musisz przez to przejsc.

    Skoro jest w Tobie zlosc (a jest i sie nie sprzeczaj), to wykorzystaj to na
    dalsza walke, a nie na bicie piany, ktore jest bezcelowe.

    DObranoc.

  • 45. Data: 2005-12-02 21:54:56
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy, hops wątek do góry
    Od: t...@v...pl

    hops wątek

  • 46. Data: 2005-12-02 22:06:00
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    czy tym razem także twierdzisz że wątek ci się gdzieś przesunął?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 47. Data: 2005-12-03 09:07:26
    Od: t...@v...pl

    > czy tym razem także twierdzisz że wątek ci się gdzieś przesunął?
    oczywiście, przesunął się do góry zgodnie z moją wolą.

  • 48. Data: 2005-12-03 09:41:03
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@T...to_tez_usun.home.pl>

    Użytkownik wrote:
    > oczywiście, przesunął się do góry zgodnie z moją wolą.

    Poszukaj trochę w google'u o Usenecie... Choćby z nudów...
    Możesz się dowiesz że Usenet to nie tylko OnetNiusy a z zasadzie głównie
    nie...
    --
    Pozdrowienia,
    KZ

  • 49. Data: 2005-12-03 13:49:41
    Od: t...@v...pl

    > Poszukaj trochę w google'u o Usenecie... Choćby z nudów...
    > Możesz się dowiesz że Usenet to nie tylko OnetNiusy a z zasadzie głównie
    > nie...
    Grupę dyskusyjną trzeba konfigurować, po każdym przeinstalowaniu komputera, jak
    też za każdym razem gdy siadam do innego komputera ( stanowiska),
    to zajmuje czas , po co go tracić ?

    Grupy "przez www" mają z naturalnych względów- prostoty obsługi - więcej
    czytelników, to też jest ważne,
    dlatego takich miejsc dyskusyjnych w internecie szukam.

  • 50. Data: 2005-12-05 09:03:46
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy- i dranie nie płacą ZUSu
    Od: t...@v...pl

    Przyszły do mnie wydruki z z zusu o ubezpieczeniu emerytalnym.
    I wyszło, że WARTA nie zapłaciła za mnie ZUSu za 2 miesiące mojej ciężkiej
    pracy.
    NIe były to miesiące Z brzegów okresu zatrudnienia, konca czy początku
    jakiejś umowy,
    Tak po prostu nie zapłacili, w dwa środkowe miesiące, a RNUa dali jakby nigdy
    nic.
    Złodzieje, z emerytury chcieli mnie okraść.