PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY

  • 31. Data: 2005-12-01 09:14:35
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie wątku ?
    Od: t...@v...pl

    > taaak? a jakie ustawienia mas na myśli?
    Spytaj swojego informatyka, a jak nie będzie wiedział to go zwolnij.

    > bo ja miałem li wyłącznie ustawienie
    > wyświetlania w przeglądarce a to z bezpieczeństwem ma tyle wspólnego co
    > kolor tapicerki na prowadzenie samochodu
    Różnie, to nie całkiem prawda co piszesz, ale jeśli mówisz o wielkości czcionki
    w stronah html, to możesz mieć rację, ale bądź pewny, te ustawienia mam
    dostosowane do swoich potrzeb.

  • 32. Data: 2005-12-01 09:18:54
    Od: t...@v...pl

    > Od:
    > XXXXXX@interia.pl>
    > Do:
    > X...@v...pl
    > Data:
    > poniedziałek, 01:46:19
    Na mojej dalej nic nie ma i dziś już nie zamierzam odbierać poczty,
    a skrzynka X...@v...pl jest nie moja, chyba, że pod XXXXX rozumiesz każdy napis
    5 znakowy, ale to też nie moje, bo moja skrzynka ma 6 znaków 'tojais' nie 5,
    więc na prawdę dalejn ie rozumiem.

  • 33. Data: 2005-12-01 09:20:50
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Spytaj swojego informatyka, a jak nie będzie wiedział to go zwolnij.
    właśnie siebie zapytałem.
    i zwalniam. tak, właśnie się zwolniłem

    > Różnie, to nie całkiem prawda co piszesz, ale jeśli mówisz o wielkości
    > czcionki w stronah html, to możesz mieć rację, ale bądź pewny, te
    > ustawienia mam dostosowane do swoich potrzeb.
    akurat w przypadku tego co pisałem mam rację. nie da się do ustawień
    wyswietlania na stronie internetowej (a to nie tylko czcionka) przypisać
    bezpieczeństwa. a twoje "inne wyświetlanie spowodowane siłami
    nadprzyrodzonymi" tudzież "moderatorem w moim komputerze" wynika z tego że
    coś sobie w ustawieniach namieszałaś. proponuję OT, ew kontakt na priva jak
    chcesz pogadać

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 34. Data: 2005-12-01 09:21:45
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    dzięki za miłą rozmowę, ale czuję tu już wyraźny OT
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 35. Data: 2005-12-01 09:27:36
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia 1 Dec 2005 10:10:21 +0100, kiedy
    t...@v...pl rozsypal nastepujace haczki:
    > Dzięki za podniesienie wątku.
    =>KF
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 36. Data: 2005-12-01 09:38:57
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dmmdra$hds$1@inews.gazeta.pl...
    > Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia Thu, 01 Dec 2005
    > 09:06:01 +0100, kiedy Kira rozsypal nastepujace haczki:
    > Kira, to chyba brat blizniak (w koncu teraz blizniaki sa w modzie;P)
    > delikwenta ktory swoimi problemami psychicznymi zameczal grupe jakis
    > czas temu (pewnie pamietasz - to ten co mial przeboje z mediamarkt i sie
    > zalil ze pracodawca go nie przyjal jak sie dowiedzial o chorobie
    > psychicznej). Nic tylko goscia do KF wrzucic i nie wyciagac go innym z
    > szamba.

    Ech, Wy juz nie pamietacie, a ja pamietam...
    To jest stokrotka - przeciez to ona pisala dawno temu o swoim sporze z Warta
    (spor glownie polegal na tym, ze nie podpisano z nia kolejnej umowy na czas
    okreslony, wiec doszukala sie rzekomej nieprawidlowosci w ekwiwalencie za
    urlop, a wszedzie na Sieci lazila i cytowala nagrane rozmowy ze
    zwierzchnikami i bluzgala na nich, wymieniajac ich po nazwisku).

    Chwalac sie dyplomem informatyki UW, nie byla w stanie zrozumiec, ze
    istnieja inne sposoby czytania newsow niz przez www i uwazala, ze narzucony
    przez jeden z portali limit 10 postow dziennie jest absolutny i dotyczy
    usenetu jako takiego (gdy miala potrzebe wyslac wiecej, zakladala inne
    konta).

    Mysle, ze teraz problem z "cenzurowaniem" tez wynika z uzywania interfejsu
    www zamiast czytnika i jakiegos normalnego serwera.

    I.

  • 37. Data: 2005-12-01 09:47:40
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    pamięć jest zawodna:)
    nic to, jak ktos nie chce pomocy tylko woli innym nawrzucać jego sprawa

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 38. Data: 2005-12-01 14:09:32
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: t...@v...pl [1 Dec 2005 09:33:08 +0100]:

    > Ty myślisz , ze przekupstwo nie istnieje ?
    > GDzie ty żyjesz ?

    W PL. Od dość dawna.

    > A może napiszesz, że on sam spadł, bo miał pecha ? :))))))))))
    > Wątek miał pecha :)))))))))))))))))))))))

    Nie, daty mają to do siebie, że codziennie jest o jeden
    dzień nowsza. A że wątkowanie idzie po datach, to jest
    logiczne że już na drugi dzień Twój wątek jest NIŻEJ niż
    wątki nowsze. Tak że to co tu prezentujesz, to jest
    najzwyczajniejszy w świecie kretynizm.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 39. Data: 2005-12-01 14:59:18
    Od: t...@v...pl

> [...]
    > logiczne że już na drugi dzień Twój wątek jest NIŻEJ niż
    > wątki nowsze. Tak że to co tu prezentujesz, to jest

    Post był dodany 30 listopada 2005 i taką datę miał widoczną krótko po dodaniu
    (mam zwyczaj przeglądania dodanych przez siebie postów),
    zaś w tym samym dniu wieczorem post miał już datę 29 listpada 2005 :)))).
    Sam sobie zmienił ? Czy post miał pecha ?

    A ten zdjęty, też miał pecha ? :)))))))))))))))))
    Napiszesz, ze sam się zdjął ? :)))))))))))))

  • 40. Data: 2005-12-01 17:29:16
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: t...@v...pl [1 Dec 2005 15:59:18 +0100]:

    > Post był dodany 30 listopada 2005 i taką datę miał
    > widoczną krótko po dodaniu

    MSG-ID podaj to się sprawdzi...

    > zaś w tym samym dniu wieczorem post miał już datę
    > 29 listpada 2005 :)))).
    > Sam sobie zmienił ? Czy post miał pecha ?

    Nie, mam wrażenie że raczej Ci się coś popierdoliło. Nie
    widzę powodu do zmieniania daty, skoro i tak wszystkie te
    posty leżą sobie spokojnie w archiwum i każdy je widzi.

    Kira