PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY

  • 21. Data: 2005-11-30 23:27:15
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie wątku ?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > A wiecie co? Mi autor tego watku kojarzy sie z takim trollem ktory sie
    > udzielal niedawno na grupie.
    tak to może trzeba odczytywać, słałem maila na priva i jakoś nie otrzymałem
    żadnej odpowiedzi. zdaje się że trol

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 22. Data: 2005-12-01 05:17:40
    Od: t...@v...pl

    1. Na tej grupie jest moderator, czego dowodzi zdjęcie tego wątku w pierwszej
    wersji.
    I data jednego z postów też została zmieniona (to już w tym wątku z 30 grudnia
    na 29.

    2. Szczegóły techniczne ochrony swojego komputera zostawie dla siebie.

    3. Jaki trol i jaki post na prywatny e-mail ?
    Ja nic nie dostałam .

    4. Dzięki za wyciągnięcie wątku z listopada, na grudzięń, p to właśnie
    włączyłąm komputer: a tu widze robota już wykonana. Wielkie dzięki.

  • 23. Data: 2005-12-01 07:45:21
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    t...@v...pl wrote:

    > 1. Na tej grupie jest moderator, czego dowodzi zdjęcie tego wątku w
    > pierwszej wersji.
    ??? pierwsze slyszę

    > I data jednego z postów też została zmieniona (to już w tym wątku z 30
    > grudnia na 29.
    grudnia? dzisiaj mamy dopiero pierwszy...

    > 2. Szczegóły techniczne ochrony swojego komputera zostawie dla siebie.
    nie miałem na my śli ochrony tylko ustawienia. jak się napiesza to później
    są różne tego wyniki.

    > 3. Jaki trol i jaki post na prywatny e-mail ?
    > Ja nic nie dostałam .
    sprawdź pocztę na vp. a trol.. gugle twoim przyjacielem jest

    > 4. Dzięki za wyciągnięcie wątku z listopada, na grudzięń, p to właśnie
    > włączyłąm komputer: a tu widze robota już wykonana. Wielkie dzięki.
    czyżby ostatni post byl z grudnia i dlatego wątek tak został na stronie
    przeniesiony?? dziwne, naprawdę dziwne ....

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 24. Data: 2005-12-01 08:06:01
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: t...@v...pl [30 Nov 2005 21:02:57 +0100]:

    > Ile wziąłeś za przedatowanie wątku, żeby sie ukazywał
    > na dole zamiast na górze ?

    Psychiatra piętro wyżej. Ewentualnie pl.sci.psychologia
    ale na to chyba już za późno.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 25. Data: 2005-12-01 08:31:10
    Od: t...@v...pl

    > ??? pierwsze slyszę
    > grudnia? dzisiaj mamy dopiero pierwszy...
    Nie, listopada.

    > nie miałem na my śli ochrony tylko ustawienia.
    Wiele ustawień ma kolosalny wpływ na ochronę.
    Tego sie nie da oddzielić.

    > sprawdź pocztę na vp. a trol.. gugle twoim przyjacielem jest
    Tuż przed wysłąniem tego e-maila sprawdzałam , nic nie było.

  • 26. Data: 2005-12-01 08:33:08
    Od: t...@v...pl

    > Psychiatra piętro wyżej. Ewentualnie pl.sci.psychologia
    > ale na to chyba już za późno.
    > Kira
    Ty myślisz , ze przekupstwo nie istnieje ?
    GDzie ty żyjesz ?
    A może napiszesz, że on sam spadł, bo miał pecha ? :))))))))))
    Wątek miał pecha :)))))))))))))))))))))))

  • 27. Data: 2005-12-01 08:52:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia Thu, 01 Dec 2005 09:06:01 +0100,
    kiedy Kira rozsypal nastepujace haczki:
    > Psychiatra piętro wyżej. Ewentualnie pl.sci.psychologia
    > ale na to chyba już za późno.
    Kira, to chyba brat blizniak (w koncu teraz blizniaki sa w modzie;P)
    delikwenta ktory swoimi problemami psychicznymi zameczal grupe jakis
    czas temu (pewnie pamietasz - to ten co mial przeboje z mediamarkt i sie
    zalil ze pracodawca go nie przyjal jak sie dowiedzial o chorobie
    psychicznej). Nic tylko goscia do KF wrzucic i nie wyciagac go innym z
    szamba.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 28. Data: 2005-12-01 09:05:50
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Wiele ustawień ma kolosalny wpływ na ochronę.
    > Tego sie nie da oddzielić.
    taaak? a jakie ustawienia mas na myśli? bo ja miałem li wyłącznie ustawienie
    wyświetlania w przeglądarce a to z bezpieczeństwem ma tyle wspólnego co
    kolor tapicerki na prowadzenie samochodu

    > Tuż przed wysłąniem tego e-maila sprawdzałam , nic nie było.
    ehhh

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 29. Data: 2005-12-01 09:09:15
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Tuż przed wysłąniem tego e-maila sprawdzałam , nic nie było.
    Od:
    XXXXXX@interia.pl>
    Do:
    X...@v...pl