PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zawody "nobilitowane" a slang ;))

  • 1. Data: 2006-11-10 07:57:27
    Temat: Zawody "nobilitowane" a slang ;))
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Na praca.szukana - taki oto post:

    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: TECHN.FARM SZUKA PRACY W KRAKOWSKIEM
    Date: 9 Nov 2006 22:39:40 -0800
    om>

    Chętnie z mieszkaniem
    Chętnie powiat Chrzanów
    o...@o...pl
    513-472-864

    Doszliśmy już chyba do tego że wkrótce notariusze, prokuratorzy adwokaci
    będą w tematach wypisywać treści typu:
    - prokop,rewelka.skuteczny
    - adw.obr.Maliznę

    itp

    Są kurna - IMO - zawody, które mają zaufanie społeczne, szacunek, prestiż -
    dlatego nie w zbyt dobrym tonie jest takie "utechnicznianie" nazw tych
    zawodów.

    --
    Herbi
    10-11-2006 08:56:30

  • 2. Data: 2006-11-10 08:56:50
    Temat: Re: Zawody "nobilitowane" a slang ;))
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Subject: TECHN.FARM SZUKA PRACY W KRAKOWSKIEM
    (...)
    > - prokop,rewelka.skuteczny
    > - adw.obr.Maliznę
    (...)
    > Są kurna - IMO - zawody, które mają zaufanie społeczne, szacunek,
    > prestiż -
    > dlatego nie w zbyt dobrym tonie jest takie "utechnicznianie" nazw tych
    > zawodów.

    Mógłbys wytłumaczyć dokładniej, o co Ci chodzi? Bo czytam, czytam i nie
    kumam o co Ci poszło. Uważasz technika, za kogoś gatunkowo gorszego?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-11-10 09:10:24
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Lukasz napisał(a):

    > Mógłbys wytłumaczyć dokładniej, o co Ci chodzi? Bo czytam, czytam i nie
    > kumam o co Ci poszło. Uważasz technika, za kogoś gatunkowo gorszego?

    Nie, chodziło o coś zupełnie innego. [patrz->ostatnie zdanie]

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-11-10 15:36:38
    Od: JB <z...@v...pl>

    czarny napisał(a):

    > Nie, chodziło o coś zupełnie innego. [patrz->ostatnie zdanie]

    Ja też nie zrozumiałem autora pierwszego posta. O co chodzi?

  • 5. Data: 2006-11-11 12:42:03
    Temat: Re: Zawody
    Od: "Przemek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > Są kurna - IMO - zawody, które mają zaufanie społeczne, szacunek, prestiż -
    > dlatego nie w zbyt dobrym tonie jest takie "utechnicznianie" nazw tych
    > zawodów.

    Nic nie ujmuję technikom farmacji, ale jak ktoś ma taki zawód to jak ma pisać?
    Gdyby napisał farmaceuta to by nie było jednoznaczne czy jest technikiem czy
    magistrem. Choć lakoniczność ogłoszenia faktycznie pozostawia wiele do
    życzenia. Rozumiem, gdyby to było ogłoszenie do gazety gdzie się płaci za
    ilość tekstu, ale na grupę mógł się bardziej wysilić.