PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Leader Service

  • 1. Data: 2006-11-09 22:39:18
    Temat: praca w Leader Service
    Od: "Maciej" <m...@v...pl>

    Witam, czy ktoś wie cos na temat wiarygodności tej firmy (agencji pracy
    tymczasowej) ? byłem niedawno u nich w pracy na inwentaryzacji (umowa o
    dzieło) i do tej pory mi jeszcze nie zapłacili, czy wypłata zawsze trwa tak
    długo ? mija już dzisiaj 12 dzień od wykonania pracy a kasy jak nie ma tak
    nie ma :-(

  • 2. Data: 2006-11-10 12:40:14
    Temat: Re: praca w Leader Service
    Od: "Monika" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tak
    > długo ? mija już dzisiaj 12 dzień od wykonania pracy a kasy jak nie ma tak

    byłam kilka razy na inwentaryzacjach w różnych firmach płacili od razu bądź
    tez następnego dnia

  • 3. Data: 2006-11-12 21:43:16
    Od: "Krzysiek" <p...@g...com>

    Zadzwoń do konstultanta personalnego który Cie zatrudniał i sie upomnij,
    pewno jak zwykle mają problem z przelewem. albo przekazem??