PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolny zawód

  • 1. Data: 2006-11-09 19:49:27
    Temat: wolny zawód
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Czy ktoś moiże podać mi ustawę i numer artykułu, gdzie jasno okreslono, co
    to jest wolny zawód? Koniecznie chodzi mi o USTAWĘ. Mam juz dosc gdybania ;)

  • 2. Data: 2006-11-09 20:11:30
    Temat: Re: wolny zawód
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ej00u7$22$1@nemesis.news.tpi.pl doktorynka <nic z
    tego@bez.adresu.pl> pisze:

    > Czy ktoś moiże podać mi ustawę i numer artykułu, gdzie jasno okreslono,
    > co to jest wolny zawód? Koniecznie chodzi mi o USTAWĘ. Mam juz dosc
    > gdybania ;)
    Wolny zawód jest to zawód na który trzeba poczekać. Stanowi antonim zawodu
    szybkiego, który następuje bez zwłoki lub niemal bez zwłoki.
    Przykład: głosujesz na PiS (przepraszam, nie chcę Cie obrazić, to naprawdę
    jedynie przykład) w przekonaniu, że to poważna partia, ma sensowny program
    i będzie go realizować. Absurdalność tych przekonań PiS wykazuje w kilka dni
    po wyborach i to jest szybki zawód.
    Kontrprzykład: wychodzisz za mąż, jesteś pełna nadziei na szczęśliwe życie,
    masz wiele planów i przekonanie, że dadzą się zrealizować. Ruina tych
    nadziei i planów nastąpi najczęściej powoli, niekiedy latami. To jest
    właśnie wolny zawód. ;))))
    No, tośmy sobie pożartowali. A na serio to pojęcie "wolnego zawodu" nie ma
    definicji normatywnej i w żadnej ustawie takowej nie znajdziesz. Dość trafny
    opis jest tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wolny_zaw%C3%B3d

    Jotte

  • 3. Data: 2006-11-09 22:14:03
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl> napisał w wiadomości

    > co to jest wolny zawód?

    Operator walca ;)

    BP, MSPANC

    sz. & http://szomiz.republika.pl/dod/draco/
    Helion - Tablice informatyczne XML - jak duzo kupicie, to bede mial wiecej
    czasu na wyczerpujace odpowiedzi ;-)

  • 4. Data: 2006-11-10 07:16:50
    Od: "mm" <e...@v...pl>

  • 5. Data: 2006-11-10 09:05:29
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Dzieki!
    Widzialam juz w Wikpedii i jest to kolejny dowod na bezradnosc prawa. Co do
    PiS, to sie nie obrazam, bo niedawno mozna bylo tam wstaic i SLD :)