PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca podatkowy - jak wygląda tutaj rynek pracy?

  • 1. Data: 2006-11-09 17:36:04
    Temat: Doradca podatkowy - jak wygląda tutaj rynek pracy?
    Od: a...@p...onet.pl

    Hej
    Zdałem egzaminy na doradcę podatkowego,zarówno pisemny jak i ustny i zaczął mi
    biec 2-letni termin na uzyskanie wpisu na listę doradców podatkowych (niestety
    taki jest wymóg ustawy o doradztwie podatkowym). Aktualnie mam pracę, ale
    coraz bardziej sie zastanawiam nad jej zmianą z różnych (głównie
    merytorycznych) powodów. Powolutku sie przymierzam do orientacji w terenie,ale
    korzystając z okazji ze istnieje ta grupa mam wlasnie pytanie: jak wygląda
    rynek pracy pod tym względem? Dodam że mieszkam w Warszawie gdzie jest pewien
    stopień nasycenia doradcami podatkowymi. Czy poszukiwania byłyby trudne? Od
    siebie dodam że moją największą słabością jest język angielski który umiem w
    stopniu komunikatywnym,chociaz dodam ze od miesiąca uczęszczam na intensywny
    kurs angielskiego (3x w tygodniu) i mam zamiar tak dlugo sie go uczyc az mi
    sie wbije porzadnie do glowy.Mam swoje pewne atuty (pisma procesowe,opinie
    podatkowe,ceny transferowe) ale najbardziej boli mnie wlasnie
    sredniozaawansowany angielski. Czy jest ktos kto sie orientuje jak wygląda
    sytuacja na rynku pracy finansowym/podatkowym dla tzw.kandydatów na doradcę
    podatkowego?

    pozdrawiam Maciek