PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek przedemerytalny

  • 1. Data: 2004-12-26 11:40:02
    Temat: Zasiłek przedemerytalny
    Od: "Ja" <i...@o...pl>

    Czy należy się zasiłek przedemerytalny osobie która, przepracowała w jednym
    zakładzie państwowym 30 lat i ma wiek 50 lat oraz czy należy się odprawa z pracy
    takiej osobie, która zostaje zwolniona z powodu redukcji etatu w danym
    zakładzie?

  • 2. Data: 2004-12-27 01:22:23
    Temat: Re: Zasiłek przedemerytalny
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

> [...]
    pracy
    > takiej osobie, która zostaje zwolniona z powodu redukcji etatu w danym

    Tu liczy sie tez plec tej osoby.
    t.

  • 3. Data: 2004-12-27 02:30:16
    Od: "adni" <a...@v...pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pracy
    >
    > Tu liczy sie tez plec tej osoby.
    > t.

    Powiedzmy, że kobieta - ja sie podpisuje pod pytniem, bo moja mam a za 2
    tyg. skończy 50 lat życia i 33 lat pracy, w tym tygodniu ma dostac
    wypowiedzenie? (lub wypowiedzenie z przeniesieniem czy jakoś tak i pytanie o
    to poniżej) .

    I miałbym drugie pytanie: jak wygląda sprawa przeniesienie do innej firmy
    tzn. zakład redukuje stanowisko pracy, obowiązki przejmuje jakas spółka ,
    która może zatrudnić mame (spółka przejmuje obowiązki 20 pracowników -
    prawdopodobnie zatrudni ok. 5-ciu). Czy należy się odprawa , czy może
    liczyć na taką samą pensje w nowego pracodeawcy i przez jaki okres (
    słyszałem, że jeśli jest to przeniesienie zgodnie z art 23' KP to powinna
    mieć takie same warunki przez rok, ale czy to nie tylko pogłoski i co jeśli
    spółka okaże się np. niewypłacalna?)

    A.D.

  • 4. Data: 2004-12-27 07:18:59
    Od: i...@o...pl

    > Tu liczy sie tez plec tej osoby.
    > t.

    Jest to kobietai jak wtedy jest?

  • 5. Data: 2004-12-27 08:38:30
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    Hi!!!

    On 27 Dec 2004 08:18:59 +0100, i...@o...pl wrote:

    >Jest to kobietai jak wtedy jest?

    Z takim wiekiem i stażem nie będzie świadczenia przedemrytalnego...

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 6. Data: 2004-12-27 09:00:31
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Ja" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odprawa z pracy
    > takiej osobie, która zostaje zwolniona z powodu redukcji etatu w

    Raczej nie przysługuje, ale najlepiej zgromadzić dokumenty i zapytać w
    ZUS oraz w urzędzie pracy.

    Szczegółowe informacje:
    http://www.pupbytom.com.pl/ewidencja1/swiadczenie%20
    przedemerytalne.htm